Reply on: yale #42904:
no s tou poslednou vetou co si napisal 100% suhlasim a aj preto sa netreba teraz ohliadat po neakom "light rail shuttle" ale cim skor postavit to co sa da; inac budes moct niekedy v roku 2008 alebo 2009 hovorit presne to co hovoris teraz akurat na margo elektrickovej trate ktora by podla teba nebola (a nic ine neni sanca pri sucasnej financnej situacii mesta v dohladnom case postavit)PS: keby sa bola vystavba toho co sa teraz planuje realizovala v rokoch 1980tych, tak by ta dnes 1. nenapadali take veci ako ta napadaju, 2. bolo by to sakra lacnejsie, 3. dopravna situacia na mostoch by vyzerala radikalne inac...
tr3mp
"Návrh uvažuje s vybudovaním segregovanej trasy nosného koľajového systému v Petržalke (v osi komunikácie Jantárova), ďalej s prekonaním Dunaja tunelom a s vytvorením okruhu okolo centra mesta v podzemnej úrovni s 2 prestupovými stanicami (Kamenné nám. a Trnavské mýto - Filiálka). Ďalšie vedenie (...) Za zmysluplnú I. etapu je potrebné považovať vybudovanie nosného systému z Petržalky tunelom pod Dunajom po stanicu Trnavské mýto. V súlade s prijatým uznesením MZ č. 251/2003 sa pre 1. fázu I. etapy navrhuje zapojenie radiály z Petržalky do centra mesta cez Starý most na sieť povrchovej električky s rozchodom 1000 mm ako dočasné riešenie do výstavby tunela pod Dunajom."
Toto nie je plán na ďalší rozvoj systému? Či sa dodrží alebo nie, to nemôže teraz nikto povedať, ale plán na ďalšie pokračovanie rozhodne existuje.