Reply on: Jonny #41833:
My tu len tvrdime, ze metro na Slovenske pomery nie je vhodne. Je tu vela pro nez za metro. Ty co maju hlavu pomiatnutu metrom od cias ery komunizmu su tazky metrofili a evidentne patris medzi nich. Lebo metro a Blava do kopy neide, mozno ked velkost mesta presiahne cez 1000000 obyvatelov, ale po slovensky to by si sa asi utrtkal k smrti aby si to tu v BA za niekolko rokov dosiahol. Zobud sa, o metre sa mozme zacat bavit a uvazovat, ked bude BA aspon velka ako Praha, dovtedy zabudni. Boli by to nadarmo investovane peniaze na vozenie vzduchu. Ak mas nieco proti elektrickam, tak laskavo jazdi len autobusmi. PS: Kde si bol ked sa tato tema rozoberala na verejnych diskusiach v Astorke? Lebo takeho mudrlanta ako ty som tam nevydel iba ak by si bol ING. LUnacek, ten mal tiez podobne teorie.

tr3mp
a.) etapizácia výstavby (napr. 1. etapa Janíkov dvor- Trnavské mýto, obdobie výstavby etapy, približná cena v Sk)
b.) popis trás NS v cieľovom stave pre určitý rok (napr. 2030, vyplýva z bodu a.), intervaly jednotlivých trás NS (špička, sedlo, víkend), kapacity súprav => prepravná kapacita
c.) doplnková doprava - predstavuješ si ju len ako zvoz k NS, alebo bude slúžiť v určitých smeroch ako nosný systém (napr. západná časť Petržalky - centrum, resp. východná časť Petržalky - Ružinov), aká bude v prípade druhej možnosti jej prepravná kapacita?
d.) aký bude demografický vývoj Bratislavy v najbližších 30 rokoch? Koľko obyvateľov bude mať BA v roku 2020, koľko v 2030?
Ďakujem