Jonny: o akom "urcitom case" to melies? Tato skupina ludi si tu tliacha svoje uz dlho, urcite dlhsie ako Ty. Aj ked bude na skodu plurality nazorov a hlavne na skodu folkloru, ked zacnes toto forum bojkotovat; na strane druhej nik Ta sem nenuti chodit, spokojne si zaregistruj domenu www.metrofil.sk a zriad si privatnu diskusiu. Ked Ti skocia racionalne argumenty, to vzdy zahajis hru na urazeneho? Hladaj dalsie pre, potom ja zacnem vytahovat proti a uvidime, kam sa misky vah naklonia...
Papyr
Comu z tejto rovnice si neporozumel? Ked mam vecer nizky dopyt po doprave, znizuje sa mi prepravna kapacita trate. Pri zachovanej kapacite supravy (metro=vysoka kapacita supravy) sa LOGICKY predlzi interval! Takze nie "Teoreticky rátať kapacitu k intervalu nie je šťastné", ale je to NUTNE! K tym 25-30 minutam intervalu VECER sa takto dopracujes!
Druha moznost je vykaslat sa na celkovu prepravnu kapacitu a jazdit v kratkom intervale s kapacitnymi supravami, ktore ale budu prazdne a ich premavka bude vela stat. Takto to robi Praha, ktora si postavila metro do uplnych riti.
Je sice pekne, ze Prahe zavidis jej metro, ale ty sa s nim nemusis vozit. Ja ano.