Reply on: Jonny #41833:
My tu len tvrdime, ze metro na Slovenske pomery nie je vhodne. Je tu vela pro nez za metro. Ty co maju hlavu pomiatnutu metrom od cias ery komunizmu su tazky metrofili a evidentne patris medzi nich. Lebo metro a Blava do kopy neide, mozno ked velkost mesta presiahne cez 1000000 obyvatelov, ale po slovensky to by si sa asi utrtkal k smrti aby si to tu v BA za niekolko rokov dosiahol. Zobud sa, o metre sa mozme zacat bavit a uvazovat, ked bude BA aspon velka ako Praha, dovtedy zabudni. Boli by to nadarmo investovane peniaze na vozenie vzduchu. Ak mas nieco proti elektrickam, tak laskavo jazdi len autobusmi. PS: Kde si bol ked sa tato tema rozoberala na verejnych diskusiach v Astorke? Lebo takeho mudrlanta ako ty som tam nevydel iba ak by si bol ING. LUnacek, ten mal tiez podobne teorie.

Jonny
"Premávková rýchlosť navrhovanej električky a metra by bola rovnaká!!!" Toto je tiež zavádzajúce, pretože by to bolo iba na časti úseku po semafór na Šafku. Kedže to má byt napojené na povrchovu električkovú trat v centre tak nemôžeš také čosi napísať, to nie je pravda.
Mimochodom mal by si íst do Dopravného podniku Praha a poučiť ich s tvojími čislami a rentabilnosťou metra a možno stopnú stavbu úseku IV.C2 a budú si hlavu trieskat do steny prečo vôbec predlžovali metro zo Smíchovského nádraži, prečo stavali stanice ako napríklad Radlická atd, atd....a dalo by sa pokračovat na všetkých úsekoch a taký gól ako stanica Kolbenova pod. už ani spomínat nebudem.
Mne sa pražské metro páči a fandím dalšiemu rozširovaniu ako hocičomu čo sa točí okolo MHD hocikde inde. Chcem ti len ukázať, že treba brat veci zo širšia a nebrat veci čiernobielo. Treba niekedy mysliet dopredu. Ak by sa budovalo metro v Prahe podla tvojich kritérii tak by bolo v Prahe omnoho menej km tratí metra. (zato asi viac električkových tratí ) ?