Reply on: tr3mp #37481:
myslím že je to realistický projekt. A navyše je potom možné jednoducho dokončiť aj trasu A (ak vynecháme odbočky na Mlyny a Dlhé Diely a zachádzku na Kamenné námestie v meste):Dúbravka-Karlova Ves-Vajanské nábrežie (vo vhodnom mieste zostup do hĺbeného tunela) -Šafárikovo námestie (prestup B)-Dostojevského rad (vedenie prevažne hĺbenou trasou vo vyhradenom koridore zrušenej žel. trate paralelne s Karadžičovou)-Trnavské Mýto/Filiálka (prestup B)-Rača (zvážiť či po trase železničnej trate alebo s pripojením na radiálu Račianska)..
Z Karadžičovej by sa dalo vyústiť popod Trnavské Mýto aj k vajnorskej radiále (a na nej mimoúrovňové križovanie s Bajkalskou - tá má ísť tuším časom na estakádu - a Tomášikovou).
Teoreticky by sa to dalo, ale nevieme, aké prekážky sú pod cestami - kanalizačné zberače a pod. - v prípade rozširovania Galvaniho bola polovica práce prekládky potrubí a podobne.
No a samozrejme, rozširovanie - z Ružinova na letisko, z Dúbravky na DNV, Zlaté Piesky - zóna Tuhovská resp. Vajnory
a S-bahn - obsluha Patrónky, Lamača, DNV (atď)...
To by sa mi páčilo... mestskí by sa mohli zamyslieť aj nad týmto...
tr3mp