Reply on: Kami #37298:
Pridám odhady podľa návrhu územného plánu.
Zaťaženie nosného systému - rýchlodráhy dosahuje v rannej špičkovej hodine r. 2020 maximálnu hodnotu:
• na trase B - 18 465 osôb/šp.hod., v medzistaničnom úseku Železničná zastávka (Petržalka centrum) - Pribinova (profil cez Dunaj),
• na trase A - 15 471 osôb/šp.hod., v medzistaničnom úseku Podhradie - Kamenné námestie.
Zaťaženie električkovej dopravy dosahuje v rannej špičkovej hodine r. 2020 maximálnu hodnotu:
• na radiále z Dúbravky - 11 300 osôb/šp. hod
• na radiále Račianska - 9 000 osôb/šp. hod
Janči
Môžeš poslat /bud náazov knihy, autora, rok vyd, alebo ISBN -ja si to zoženiem velmy rád, ak to máš v elektr. podobe pdf ale niak tak pohodička možeš poslať/
Ale nikdy ma nepresvedčíš že elina ma rovnaku kapacitu ako metro, teda ak nerataš že by to tunajšie metro malo interval iný ako v Prahe alebo vo Viedni
Budem očakávať literaturu - zoznam alebo elektr. podobu v e-mali
Ja som vždy za konštruktívnu diskusiu ak to má zmysel o riešeniach dopravy v BA a nieje za tým iba určitá lobi alebo nedočkavosť a zbrklosť, ktorá v konečnom dôsledku prinesie minimum zlepšenia iba pre pár ludí a neefektívne premrhané peniaze ☺ ☺ ☺ ☺
RE VŠETKÝCH RÝCHLOELEKTRIČKÁROV :
Ak máte dáke materiáli, alebo zoznam literarat. ktoré ma môžu presvedčiť ? ? ? pošlite ich na môj e-mail
Chcem si pozrieť aj dáke fakty než len prázdne riadky na tomto fóre ☺ Janči ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺