galiyosha: praveze tento navrh riesi obsluhu zapadnej casti Petrzalky. Na trase B by bolo viac liniek, jedna by za tunelom odbocila oblukom na trat smerom k zeleznicnej stanici Petrzalka.
Dalsia vyhoda tohto navrhu je, ze tunelove useky su podstatne kratsie, ako boli doteraz uvazovane, pretoze by boli zachovane povrchove radialy mimo centra.
Nevyhodou tohto riesenia je, ze centrum by obsluhovala iba trasa A, pretoze B je vedena na vychod od centra, a uplne je z hry vynechana Hlavna stanica, ta by zostala na sucasnej urovni obsluhy.
Dalsia vyhoda tohto navrhu je, ze tunelove useky su podstatne kratsie, ako boli doteraz uvazovane, pretoze by boli zachovane povrchove radialy mimo centra.
Nevyhodou tohto riesenia je, ze centrum by obsluhovala iba trasa A, pretoze B je vedena na vychod od centra, a uplne je z hry vynechana Hlavna stanica, ta by zostala na sucasnej urovni obsluhy.
si
Re #36433 Ámos Keynes: zaujimave, ze ta trapi zrovna ta cast trasy L67 ktora by neakym sposobom nahradena bola, ale to ze kus trasy v Pod.Biskupiciach by bolo treba riesit neak inac, lebo tam nic ine nechodi, to ta nenapadlo.... Inac potom by som odporucil spojit L39 s L97, z toho by uz vznikol naozaj velmi zaujimavy paskvil
Re #36434 galiyosha: no ak si dobre pamatam, tak na L97 slovnaft prispieval, ale pred nie davnym casom boli vyriedovane spoje na tejto linke a pokial viem tak prave preto ze slovnaft sa na to uz vy... a v tom pripade je mozno s touto linkou aj hybat...
Re #36436 Ámos: tych vozov by bolo treba podla mojho odhadu asi tak 3 - 4; avsak tym nic nevyriesis (ale na spadove uzemie L39 mozes povedat uplne to iste co si povedal na vrakunu (a obratisko na cilizskej) - z druhej strany blokov chodi L78, mozte si to tam preslapat