Reply on: Vladimír #36409:
Veď jasné, však už keď kliknem na "re" a na "súhlasím s uvedenými podmienkami", tak klikám myšou. Ale ak som na cudzom PC a nemám zašktrnuté "uložiť", tak kliknem postupne 3x na tabulátor a pre odoslanie opäť myšou, čo je jednoduchšie. Ale že to prakticky takmer nemá význam, môžem súhlasiť. Skúsil som to v Opere, tá fakt pri používani tabulátora vynecháva smajlíky. Ale najlepší web browser, ktorý si po testovaní viacerých neviem vynachváliť a teraz už používam len výlučne, je Avant Browser.
Skutočnosť však bola taká, že čítačka DPMP presne prečítala karty DPB (meno, platnosť karty, platnosť PCL), rovnako sa popasovala aj s BBDS (krásne ukázala zostávajúci nabitý kredit).
COLOR
Minister dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Pavol Prokopovič dnes- 19. 10. 2004- rokoval s primátorom hlavného mesta SR Bratislavy Andrejom Ďurkovským. Rokovali spolu o integrovanom systéme hromadnej dopravy v meste i jeho prepojení na medzinárodné dopravné koridory.
Obaja predstavitelia sa dohodli na spoločnom postupe a spolupráci rezortu dopravy a mesta Bratislava pri vybudovaní časti vysokorýchlostného európskeho dopravného koridoru Paríž- Viedeň- Bratislava, ktorý bude využívať koľajovú dopravu a zároveň bude i nosným systémom koľajovej dopravy prevádzkovanej v rámci mestskej hromadnej dopravy v hraniciach mesta. Jeho súčasťou bude vybudovanie novej podzemnej železničnej stanice v širšom centre mesta- tzv. Filiálky, prípojky na hlavnú železničnú stanicu a koľajového spojenia s bratislavským letiskom. Tento projekt bude úzko súvisieť i s pripravovaným nosným koľajovým systémom, ktorý spojí mestskú časť Petržalka s centrom mesta.
Náklady na vybudovanie časti vysokorýchlostného koridoru, ktorý spojí Bratislavu s Viedňou (bol uvedený v tzv. Van Miertovej správe pre Európsku komisiu) budú približne vo výške 300 miliónov Eur a predstavitelia ministerstva i mesta chcú využiť pri financovaní Kohézny, resp. štrukturálne fondy EÚ.
Mgr. Tomáš Šarluška
poradca a hovorca ministra