Andy: A ešte Vrakosivice. To je tiež typické pre Bratislavu. ?
Re #30108 Emo: No ja som to myslel tak, že by sa nakupoval istý počet vozidiel. Najprv len 15m a 18m na výmenu za Iky 28X, pričom by sa plynofikovali Karosy 732 a 741. Keď by sa vymenili Ik28X začať s najhoršími Vrakosami a aj niektoré TAMy to už majú za sebou. Jednoducho niečo ešte poslať na CNG, ale časť 732 a TAMov (oboch dĺžok) vyradiť. Bolo by to síce pomalé, ale aspoň niečo. Vždy je lepšie vymeniť 20 busov ročne aj keď by to malo byť 45, ako nevymeniť žiadne. Keby to tak robili už od roku 1999 už dávno sme sa nemuseli voziť v smradlavých, špinavých, studených Ikáčoch.
Re #30108 Emo: No ja som to myslel tak, že by sa nakupoval istý počet vozidiel. Najprv len 15m a 18m na výmenu za Iky 28X, pričom by sa plynofikovali Karosy 732 a 741. Keď by sa vymenili Ik28X začať s najhoršími Vrakosami a aj niektoré TAMy to už majú za sebou. Jednoducho niečo ešte poslať na CNG, ale časť 732 a TAMov (oboch dĺžok) vyradiť. Bolo by to síce pomalé, ale aspoň niečo. Vždy je lepšie vymeniť 20 busov ročne aj keď by to malo byť 45, ako nevymeniť žiadne. Keby to tak robili už od roku 1999 už dávno sme sa nemuseli voziť v smradlavých, špinavých, studených Ikáčoch.
Andy