Reply on: Jenki #29795:
Fuha, vdaka za info. Zacinam mat pochybnosti o vyhodnosti akychkolvek externych rekonstrukcii. Ved aj K2S stoja asi 15 milionov Sk (aspon tak som pocul). Rad by som vedel, kolko by vysla podobna rekonstrukcia K2 vo vlastnej rezii. (Pokial mozno bez zmeni vonkajsieho dizajnu.)Netusi niekto, kolko DPB vysli rekonstrukcie T3P?
J
Avšak keď je to hentak, ako si písal, tak je to v poho. Ja som myslel, napr. keď nasneží a vozom sa ťažšie rozbieha, lebo sa šmýka a majú väčší odber tak sa vypne kúrenie aj na hodinu.
Čo sa bodu 2 týka.
A=1, B=2, C=3, D=4, E=5, F=6.
Chybička nastala medzi prepisom a hlavou. Takže som rozmýšľaľ, že s 5ťky (E) by sa stala tá nová E čo som popísal trasou na Dolné Hony. Pri ŽST by zastavovala samozrejme L4 = D nie C ako som napísal. Som blbec mal som zostať pri tr3mpovom označení.
Avšak L5 do Petržalky nejazdí. Tam jazdí L1 a L2. Vychádzam z mapy.
Košické KTčka majú dva prednozadné transparenty (podľa smeru) a štyri bočné jestli se nemýlim.
Ale aj keby mali 6 boných tak KTčka majú dva BUSE, v každej kabíne jeden, nie?