Reply on: Vladimír #29084:
Ovladanie palubneho pocitaca zavisi od nakonfigurovania Vsetky BUSE su konfigurovane na 6 transparentov. Chel by som vidiet vozidlo s BUSE ktore je ovladane len 1 palubakom na viac ako 6 transparentov. Nenajdes. Lebo sa to neda 
Vladimír
Prečo by mali vlci mrznúť? Nikto predsa nehovorí o kompletnom vypínaní kúrenia v čase špičky (tamto majú tuším v BB a musia to robiť vodiči). Tu sa jedná situácie ako napr. keď ide vlak a pár trolejbusov na priecestí naberie meškanie. Krátkodobý zhluk trolejbusov môže v sieti prekročiť maximum a tak sa krátkodobo kúrenie vypne. Vlci hádam pre nejaké 10 min. vypnutie kúrenia nepomrznú.
Re #29781 J: Gŕŕŕ... Nepleť tam písmená. Oveľa logickejšie mi pripadá zochať systém číselného značenia liniek.
Vôbec nerozumiem Tvojmu návrhu. E-čko (teda tr3mpova L5) nemá chodiť na ŽST Nové Mesto a namiesto nej by tam bola zastávke pri L3? Veď 3-ka tam vôbec trasu nemá!
A keď napokon celkom L5 rušíš, do Petržalky by jazdila iba jedna linka? Nie, ja nie som priamospojofil. Zaťažiť však celou kapacitou petržalskej radiály Nám. SNP a Obchodnú je dopravný nezmysel vedúci ku kolapsu. Petržalka MUSÍ mať dve linky.