Reply on: hroch #28003:
Jedna linka radialu sice pokojne zvladne, ale budes mrhat vozokilometrami a ciastocne vozit vzduch. Ovela efektivnejsie je zacinat posilovu linku na Vinohradoch (a obdobne v Karlovej Vsi), ktorou prelozis interval a dosiahnes zvysenie kapacity na stavajucej casti radialy. Dalej mozes danu prekladanu linku vyuzit na obsluhu dalsej relacie s jedinym prestupom z tej casti radialy, ktoru obsluhuje len jedna linka. Jednoducho dve prekladane linky na radiale s dvomi obratiskami maju podla mna oproti jedinej linke viac vyhod ako nevyhod.
fobust
Ta 22 sa mi paci, zaroven by som zrusil 35ku, a na 22 by som dal v sedle interval jednu hodinu, co by jeden voz mohol stihat (ale neviem to urcite, mozno by bolo treba dva). Nenamietal by som ani v pripade, ze by 20 chodila cez dubravku vrchom, ale cez Lamac by som ju neposielal.