Reply on: J #27728:
Mne sa 21 Tr-ka páči, ale práveže mňa sklamali neodtiahnuté detaily. Za vrchol nedokonalosti považujem neexistenciu v smere jazdy otočených sedačiek hneď pri predných dverách. V neskorších sériách (zrejme aj v BA verzii) je tam aspoň rovný kryt asi na odkladanie batožiny, pôvodne tam bol pripevnený hasiaci prístroj ? Čo sa týka toho "miesta na sedenie" vzadu, tam sa mi nepáči, že to má sklony rozhorúčiť sa na nepríjemnú teplotu.
Od ľudí blízkych iMHD (

I keď je pravda, že občas treba niečo utiahnuť.
V tom žiaľ spočíva trolejbusová "odbornosť" Karosy, ktorá s veľkou slávou predstavila trolejbus (24 Tr) s karosériou, ktorá má životnosť "až" 10 rokov ?
Re #27732 m@rtin - ad Tambus: No napríklad v našom DP vedúci technickej prevádzky zakázal generálkovať Tambusy, pretože sú to vraj konštrukčne také výborné vozidlá, že aj po jedenástich rokoch prevádzky by bolo ich generálkovanie mrhaním peniazmi, lebo ju ho vôbec nepotrebujú. Preto sa porobili len veľké prehliadky.
Re #27732 bigmac: A nebude ten klbák práveže pre Vajnory ako odškodnenie, že sa im na "ich" linku tlačia sedláci?
J
Dnes som zachytil info, že Škoda predá do konca tohto roka 5 svojich dcér. Neviem nič bližšie, ale moja špekulácia alebo zbožné prianie je, že by mohli predať aj Ostrov a niekto tam obnoviť výrobu.
To však nič nemení na fakte, že akýkoľvek Tbus, ktorý príde a nech to je aj 24Tr bude kvalitatívny skok oproti 14Tr. Len sa bojím výdrže tých vozov v Bratislave.