Reply on: spokojný čitateľ #27747:
Lamačská nebola odjakživa jednosmerka, len od času, keď bola postavená diaľnica. Dokonca po nej voľakedy tiež premávala 30ka do Lamača, čo bola ešte pôvodnejšia linka ako 26
Tu sa oblastné číslovanie trafilo do prvého historického označenia.Obojsmerná Lamačská je už niekoľko týždňov (ak nie mesiacov) a zatiaľ som žiadne kolízie nevidel. Opačný smer je zatiaľ len pre vozidlá stavby, málo frekventovaný. Spočiatku si ľudia ešte zvykali - jazdili v protismere, hoci každých pár metrov bola značka o zmene organizácie dopravy a v strede plná čiara
- ale teraz už takmer všetci jazdia disciplinovane za sebou v pravom pruhu ...V konečnom stave budú po Lamačskej pravdepodobne jazdiť všetky linky smer z Lamača nielen 30ka. Busy nebudú teda jazdiť po diaľnici. Pri Tescu pribudne jedna "menšia" diaľničná križovatka, ktorá zabezpečí to, čo je dnes ešte nemožné ...
J
No je mi jasné, že interiér 24Tr a 25Tr bude rovnaký ako CB, len si hovoril o restylingu interiéru Citybusov a tak hádam upravia aj tieto nedostatky. A hádam do BA príde 24Tr už upravená.
Inak som zvedavý kedy príde prvá 24Tr do Bratislavy? Žeby znovu na jeseň?
O autobusoch som písal len preto, že som chcel dať porovnanie koľko tu vydržal trol a koľko bus bez ohľadu na výrobcu.
TAMbusu by skutočne stačila menšia GO - plechy (mal by si vidieť 1402, 1404), transparenty, sedačky a možno protišmyková podlaha a tie vozy sú super. To že majú viac ako 10 rokov nehrá rolu. Pre cestujúcich stále atraktívne tak prečo nie?
Ja viem v Prahe nesmie jazdiť bus starší ako 10 rokov, ale načo kupovať 952 a vyhadzovať zánovné 732. Myslím si, že voz kľudne môže jazdiť takých 15 rokov ak je v stave aby tak dlho jazdiť mohol.