Reply on: pista #27401:
Ved praaaaave ? , takito hajzli budu mat vzdy stastie...

Este si necham strcit hadicu niekam inam
Potom ako sa to plni ludmi, a odchadza opacnym smerom. Nakoniec to za velkeho ramusu taha spat na nasyp... Proste blbost, nic viac, ale vela som sa na tej predstave pobavil. Kolaje boli akoze vedla cesty, dvakrat ju krizovali urovnovo, samozrejme iba svetelne zabezpeceno. Ale keby to tak bolo cele na estakade, tak potom nie su ani problemy so stupanim ani s krizovanim. ? Hehe. Elektrifikacia: Neviem ci by niekto dovolil 25 kV tahat cez sidlisko (aj ked v Petrzalke sa to da), tu to vsak bolo ako vlak doslova na ulici. ?
J
Re #27381 Juro: No ja by som si to predstavoval tak, že medzi 6:30 a 8:15 v 15minútových intervaloch a potom v 30minútových intervaloch (možno 25) a poobede v 20min intervaloch (možno 15)
Re #27383 tr3mp: Ale jeho pôvodný návrh bol, taký no potom mu ževraj povedali, že je to technicky nemožné.
Re #27400 Vladimír: A čo takto. (môj skromný návrh)
Stanica DNV: Bus by doviezol ľudí z okolia teheľne na stanicu tri minúty pred odchodom vlaku. Tento by zrejme ďalej pokračoval na sídlisko DNV a do Dúbravky tak ako dnes L20.
DNV zastávka: Jeden bus by doviezol ľudí k vlaku od Ulice Na hriadkach po Eisnerovej, druhý bus by doviezol z Ulice Na vyhliadke po Istrijskej, Hradištnej a Kosatcovej. Tieto vozy by zostali stáť na DNV zastávka (zo západnej strany) a čakali na príchod vlaku, ktorý by rozviezol ľudí po DNV.
L27 by zmenila trasu tak, aby začínala na DNV zastávka z východnej strany so záchádzkou k SOŠ PZ SR.
Samozrejmosťou je aj tu náväznosť autobusových liniek. Samozrejme interval L27 podľa vyťaženosti.
Papyr: Mne tú hadičku strkali do krku keď som mal 12 a veru som negrcal a to aj bez oblbovákov. Povedal mi dýchaj nosom nebude ťa napínať a bolo to v pohode. Len keď mi to strkal dnu tak som grgal ako Barney so Simpsonovcov ?