
Toto leto sa spravi iba Kapucinska.

O tych rekonstruckiach na zobojsmernenie T4 som pocul, ale este nic nevidel. Keby sme mali K5AR, tak mame pokoj.
Nie je to zas take banalne, ale nic co by sa nedalo vyriesit, ked to moze fungovat vsade inde.
fobust
Pri vylukach netreba zaviest take dlhe linky autobusovej dopravy. Vozidlo sa moze "otocit" aj na stavebnych vyhybkach priamo na trati. Napr. ked je vyluka iba niekde na konci Dubravky, netreba autobusovu dopravu az z Borskej, ale iba od miesta, kde sa pracuje. Nevyhodou je polovicna obsaditelnost, kedze vzdy bere cestujucich iba prvy vozen. Je to nahrada za obojstranne elektricky, ktore v bratislave nemame (teraz odhliadnuc od historickych). Nesmieme vsak zabudnut, ze jedna solo tramvaj ma obsaditelnost klbovehou smradobusu...