Reply on: fobust #25814:
Asi toto je tram, co nam Chorvati ponukali:http://mercurio.iet.unipi.it/pix/hr/trams/ZET_2116.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/hr/trams/zg_tram_2101_01.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/hr/trams/zg_tram_2101_02.jpg
fobust
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd116_060.jpg
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd215_015_015.jpg
T4PX
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd222304.jpg
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/fotos/original/dd222506.jpg
Navrhnite T3PX u nas a "nikdy sa to tak nerobilo", "to sa neda", "cestujuci by to nechapali", etc... Hlavne ze inde to funguje bez problemov, aj v Prahe to bolo. Aj ked momentalne pre to nie je ziadne vyuzitie...