Reply on: andrejandrej #253659:
Nerobí sa tam príprava na ten prechod pre chodcov, ktorý tam má mesto v pláne realizovať tento rok? Konkrétne v mieste ako je vyústenie Beskydskej a Ľadovej. https://www.bratislavskenoviny.sk/aktuality/stare-mesto/82766-na-sancovej-vybuduju-dalsi-svetelne-riadeny-priechod-pre-chodcov
integrácia
Znova sa opakujú situácie ako na začiatku júna, po priložení k čítačke je z kreditu strhnutá suma za časť trasy, hoci je zaplatená v rámci PCL. Prípadne šofér žiada doplatiť hotovosť.
Toto sme zažili včera na Nivách, šofér začal vrieskať, že je nový cenník, slušne sme mu hovorili, že to je ale už skoro 2 mesiace, absolútne odmietal spraviť storno, na pani, od ktorej chcel doplatiť cash, hulákal, že on na jej karte žiadny PCL nevidí a odmietal sa pozrieť na môj lístok, ktorý vyliezol, na ňom bolo totiž krásne vidieť, že mám PCL a na aké zóny. Takisto mi vrieskajúc odmietol povedať, čo je to za zóna, za ktorú mi strhol peniaze a či je na trase, ktorú mám zaplatenú v PCL. Hulákal, že on chyby nerobí, „to páni hore robia chyby“ a máme sa ísť sťažovať „do pokladne“ (to by ma teda zaujímalo, kde má Arriva pokladňu). Plus ďalšie urážky. No a následne v konte dopravnej karty zistím, že to isté mi neoprávnene z kreditu Arriva skásla aj v piatok...
Podľa diskusií ani v MHD BA nefunguje korektne kúpa lístka cez strojček vo vozidle a mnohí už platili vysoké pokuty (naposledy napr. článok v SME) alebo zaplatili sumu 2x. Tak nejak tuším, že dodávateľ softvérového riešenia bude najskôr rovnako nedotknuteľný obľúbenec suity z BSK ako aj Arriva.
Takže si skontrolujte konto, či vás náhodou tiež neokradli.