Ja mám tiež dobré skúsenosti (zo vzťahu s cestujúcimi, so štýlom jazdy už menej ako hovoril Valec (2022), z ich pohľadu sa zastávky najlepšie obsluhujú z ľavého pruhu pri rýchlosti MPR+15 )
@stanod - v tom linku pisu o dopravnom znaceni docasnom a jeho respektovani a termine.
Ten BUS pruh co ide od zastavky Karpatska az ku krizovatke s Racko mytom, je len docasny? Ten by mohol zostat trvaly..
V bratislavskom regióne cestujem Arrivou málo, ale vyslovene zlú skúsenosť som asi ešte nemal. Naopak, pri mojej ostatnej ceste minulú sobotu zo Senca do Bratislavy som natrafil na mimoriadne pohodového vodiča - napriek tomu, že som sa najprv márne snažil použiť nepodporovanú kartu, komunikoval normálne a priateľsky.
Písal som to pod typ vozidiel ale všetky T6
29T 7431-7450 okrem 4ks 32,33,41,42 sa mi zdá
30T ostalo 8ks v JD zo série 7501-7515 zvyšok je v Krásňanoch
Neviem sa úplne dopátrať k informácii, koľko a ktorých električiek sa tam presunulo. Je niekde prehľad? Len podľa katalógu som našiel časť Škodoviek (netuším podľa akého kľúča). Predpokladám, že aj všetky T6ky sa vrátia? K2S zostávajú v JD?
To len ja mám už dlhé roky šťastie na slušných vodičov Arrivy? Za linky 630, 632, 645, 666 a 729(posledné dva roky) a predtým 2 roky 525, 527 a občas 526 a 529 som mal na 99% šťastie na vodičov, ktorí možno nekypeli milotou, ale vedeli sa zachovať v rámci slušnosti bez vrieskania a posielania cestujúcich slušne povedané dokelu. A to občas vodiči najmä začiatkom júna nejaké povzdychy o novom odbavovacom systéme ku známym cestujúcim na sedadlách v blízkosti vodiča vypustili, ale v rámci slušnosti.
Upozornenie pre tých, čo cestujú prímestskou dopravou Arrivy a majú na dopravnej karte aktívny PCL kúpený ešte pred zmenou zonácie a cenníka:
Znova sa opakujú situácie ako na začiatku júna, po priložení k čítačke je z kreditu strhnutá suma za časť trasy, hoci je zaplatená v rámci PCL. Prípadne šofér žiada doplatiť hotovosť.
Toto sme zažili včera na Nivách, šofér začal vrieskať, že je nový cenník, slušne sme mu hovorili, že to je ale už skoro 2 mesiace, absolútne odmietal spraviť storno, na pani, od ktorej chcel doplatiť cash, hulákal, že on na jej karte žiadny PCL nevidí a odmietal sa pozrieť na môj lístok, ktorý vyliezol, na ňom bolo totiž krásne vidieť, že mám PCL a na aké zóny. Takisto mi vrieskajúc odmietol povedať, čo je to za zóna, za ktorú mi strhol peniaze a či je na trase, ktorú mám zaplatenú v PCL. Hulákal, že on chyby nerobí, „to páni hore robia chyby“ a máme sa ísť sťažovať „do pokladne“ (to by ma teda zaujímalo, kde má Arriva pokladňu). Plus ďalšie urážky. No a následne v konte dopravnej karty zistím, že to isté mi neoprávnene z kreditu Arriva skásla aj v piatok...
Podľa diskusií ani v MHD BA nefunguje korektne kúpa lístka cez strojček vo vozidle a mnohí už platili vysoké pokuty (naposledy napr. článok v SME) alebo zaplatili sumu 2x. Tak nejak tuším, že dodávateľ softvérového riešenia bude najskôr rovnako nedotknuteľný obľúbenec suity z BSK ako aj Arriva.
Takže si skontrolujte konto, či vás náhodou tiež neokradli.
Je to super a mám z toho mega radosť, na rozdiel od kyslej pachute Petržalskej električky. Len by ma zaujímalo, či je naozaj pravda, ako sa píše v článku, že sú v Krasňanoch len tri nabíjačky na ebusy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Zberač mínusiek