Upozornenie pre tých, čo cestujú prímestskou dopravou Arrivy a majú na dopravnej karte aktívny PCL kúpený ešte pred zmenou zonácie a cenníka:
Znova sa opakujú situácie ako na začiatku júna, po priložení k čítačke je z kreditu strhnutá suma za časť trasy, hoci je zaplatená v rámci PCL. Prípadne šofér žiada doplatiť hotovosť.
Toto sme zažili včera na Nivách, šofér začal vrieskať, že je nový cenník, slušne sme mu hovorili, že to je ale už skoro 2 mesiace, absolútne odmietal spraviť storno, na pani, od ktorej chcel doplatiť cash, hulákal, že on na jej karte žiadny PCL nevidí a odmietal sa pozrieť na môj lístok, ktorý vyliezol, na ňom bolo totiž krásne vidieť, že mám PCL a na aké zóny. Takisto mi vrieskajúc odmietol povedať, čo je to za zóna, za ktorú mi strhol peniaze a či je na trase, ktorú mám zaplatenú v PCL. Hulákal, že on chyby nerobí, „to páni hore robia chyby“ a máme sa ísť sťažovať „do pokladne“ (to by ma teda zaujímalo, kde má Arriva pokladňu). Plus ďalšie urážky. No a následne v konte dopravnej karty zistím, že to isté mi neoprávnene z kreditu Arriva skásla aj v piatok...
Podľa diskusií ani v MHD BA nefunguje korektne kúpa lístka cez strojček vo vozidle a mnohí už platili vysoké pokuty (naposledy napr. článok v SME) alebo zaplatili sumu 2x. Tak nejak tuším, že dodávateľ softvérového riešenia bude najskôr rovnako nedotknuteľný obľúbenec suity z BSK ako aj Arriva.
Takže si skontrolujte konto, či vás náhodou tiež neokradli.
Znova sa opakujú situácie ako na začiatku júna, po priložení k čítačke je z kreditu strhnutá suma za časť trasy, hoci je zaplatená v rámci PCL. Prípadne šofér žiada doplatiť hotovosť.
Toto sme zažili včera na Nivách, šofér začal vrieskať, že je nový cenník, slušne sme mu hovorili, že to je ale už skoro 2 mesiace, absolútne odmietal spraviť storno, na pani, od ktorej chcel doplatiť cash, hulákal, že on na jej karte žiadny PCL nevidí a odmietal sa pozrieť na môj lístok, ktorý vyliezol, na ňom bolo totiž krásne vidieť, že mám PCL a na aké zóny. Takisto mi vrieskajúc odmietol povedať, čo je to za zóna, za ktorú mi strhol peniaze a či je na trase, ktorú mám zaplatenú v PCL. Hulákal, že on chyby nerobí, „to páni hore robia chyby“ a máme sa ísť sťažovať „do pokladne“ (to by ma teda zaujímalo, kde má Arriva pokladňu). Plus ďalšie urážky. No a následne v konte dopravnej karty zistím, že to isté mi neoprávnene z kreditu Arriva skásla aj v piatok...
Podľa diskusií ani v MHD BA nefunguje korektne kúpa lístka cez strojček vo vozidle a mnohí už platili vysoké pokuty (naposledy napr. článok v SME) alebo zaplatili sumu 2x. Tak nejak tuším, že dodávateľ softvérového riešenia bude najskôr rovnako nedotknuteľný obľúbenec suity z BSK ako aj Arriva.
Takže si skontrolujte konto, či vás náhodou tiež neokradli.
AaronPlays77
Existuje taká webová hra menom metro-memory.com Koncept ma velmi nadchol keď som to videl prvý krát. Odvtedy vyzerá že vývojar pridal možnosť pridávať iné mestá samostatne. Mám v pláne pridať Bratislavu. Preto mám pre vás prosbu. Potreboval by som nejakú reprezentatívnu fotku našej super MHD ako ikonka pre webstránku. Kľudne by som mohol niečo odtiaľto skopírovať ale ide mi aj o to aby som mal povolenie od danej osoby, príde mi to fér.