To len ja mám už dlhé roky šťastie na slušných vodičov Arrivy? Za linky 630, 632, 645, 666 a 729(posledné dva roky) a predtým 2 roky 525, 527 a občas 526 a 529 som mal na 99% šťastie na vodičov, ktorí možno nekypeli milotou, ale vedeli sa zachovať v rámci slušnosti bez vrieskania a posielania cestujúcich slušne povedané dokelu. A to občas vodiči najmä začiatkom júna nejaké povzdychy o novom odbavovacom systéme ku známym cestujúcim na sedadlách v blízkosti vodiča vypustili, ale v rámci slušnosti.
Upozornenie pre tých, čo cestujú prímestskou dopravou Arrivy a majú na dopravnej karte aktívny PCL kúpený ešte pred zmenou zonácie a cenníka:
Znova sa opakujú situácie ako na začiatku júna, po priložení k čítačke je z kreditu strhnutá suma za časť trasy, hoci je zaplatená v rámci PCL. Prípadne šofér žiada doplatiť hotovosť.
Toto sme zažili včera na Nivách, šofér začal vrieskať, že je nový cenník, slušne sme mu hovorili, že to je ale už skoro 2 mesiace, absolútne odmietal spraviť storno, na pani, od ktorej chcel doplatiť cash, hulákal, že on na jej karte žiadny PCL nevidí a odmietal sa pozrieť na môj lístok, ktorý vyliezol, na ňom bolo totiž krásne vidieť, že mám PCL a na aké zóny. Takisto mi vrieskajúc odmietol povedať, čo je to za zóna, za ktorú mi strhol peniaze a či je na trase, ktorú mám zaplatenú v PCL. Hulákal, že on chyby nerobí, „to páni hore robia chyby“ a máme sa ísť sťažovať „do pokladne“ (to by ma teda zaujímalo, kde má Arriva pokladňu). Plus ďalšie urážky. No a následne v konte dopravnej karty zistím, že to isté mi neoprávnene z kreditu Arriva skásla aj v piatok...
Podľa diskusií ani v MHD BA nefunguje korektne kúpa lístka cez strojček vo vozidle a mnohí už platili vysoké pokuty (naposledy napr. článok v SME) alebo zaplatili sumu 2x. Tak nejak tuším, že dodávateľ softvérového riešenia bude najskôr rovnako nedotknuteľný obľúbenec suity z BSK ako aj Arriva.
Takže si skontrolujte konto, či vás náhodou tiež neokradli.
Je to super a mám z toho mega radosť, na rozdiel od kyslej pachute Petržalskej električky. Len by ma zaujímalo, či je naozaj pravda, ako sa píše v článku, že sú v Krasňanoch len tri nabíjačky na ebusy.
Existuje taká webová hra menom metro-memory.com Koncept ma velmi nadchol keď som to videl prvý krát. Odvtedy vyzerá že vývojar pridal možnosť pridávať iné mestá samostatne. Mám v pláne pridať Bratislavu. Preto mám pre vás prosbu. Potreboval by som nejakú reprezentatívnu fotku našej super MHD ako ikonka pre webstránku. Kľudne by som mohol niečo odtiaľto skopírovať ale ide mi aj o to aby som mal povolenie od danej osoby, príde mi to fér.
Áno, to by dávalo väčší zmysel, len tým by sa tá služba v podstate zbytočne predĺžila. To radšej nech už ide potom naprázdno. Ja sa skôr čudujem, že ešte keď 88 vypravovala 2. DP, tak nebol dojazd z AS do JD, rovnako ako na 80 z Kollárovho nám. na Bojnickú (1. DP), tie dojazdy by určite neboli na zahodenie.
Ten dojazd L88 z pod Mosta SNP by bol zaujímavejší po svojej trase po Záporožskú, ďalej cez zastávku Stn. Petžalka na Kopčianskej, na nadjazde obslúži zastávku Bratská, na najbližšom zjazde odbočí na Panónsku a obslúži OC Lúky a Jasovskú. Označená na transparente by bola linkou 88 a menším písmom Jasovská a pod tým väčším písmom cez Záporožskú (prípadne kludne s cestujúcimi až do Depa, ale určite by mala byť označená cez Záporožskú aby tí čo vystupujú na Einsteinovej, Kremnickej a Záporožskej vedeli na prvý pohlad že toto je ich spoj).
Totiž odchody L88 a 91 z pod mosta sú často v tej istej minúte/pár minút po sebe a nieje v čase kedy by šli dojazdy/výjazdy taký dopyt aby L88 išla po tej istej strase ako práve išla L91/191.
Mne už dávnejšie napadla napríklad 88, tá by kľudne mohla brať cestujúcich po trase 90 z AS a 91 spod Mosta SNP, možno aj 80 z Nesta a Kapitulského dvora. 33 z Riviéry do Depa Hroboňova a 32 z Hl. st. na Trnávku, 52, 56 z Tbiliskej, 96 z Prokofievovej, 87 na na Trnávku (väčšinou by to boli len jednotky spojov). Takisto aj 20 a 43 by mohli brať cestujúcich už od Depa Krasňany a nie až od Račianskeho mýta. Ale chápem, že tie výjazdy sú bez cestujúcich asi preto, aby vodiči skončili čo najskôr, to je vidieť napríklad pri električkách a trolejbusoch, kde existuje napríklad výjazd z Krasňan do Rače ale dojazd už nie. To isté aj 4 na ZP, 42, 45, 47 na Červený most.
Inak, teraz som si všimol, že výjazdy 42, 44 a 72 začínajú až od Hroboňovej, aj keď by mali logicky začínať už na novej zastávke Prokopa Veľkého.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki