Neviem, ako v BA, ale aj v KE sa mnohi starsi snazia nastupovat prednymi dverami. Ale nazdavam sa, ze keby boli predne dvere robene NP, tak by aj cele vozidlo muselo ( ci uz skor malo ) byt NP. Ale je to laicky nazor.
m@rtin: ono tým že je to novostavba ten vlečňák, tak 2xT3 môžeš rozpojiť, budše mať dvakrát viac vozov a tým pádom ak máš prachy môžeš vypraviť dvakrát viac vozidiel a znížiť interval na polovicu. Samozrejme ak by ti to iné okolnosti dovolili. Preto by ten málokapacitný vlečňák stačil na 4 osoby/m2.
Spectre: Môžno by sa postarší začali tlačiť do zadu a potagované by boli prvé vozne
Najlepšie je zvoliť takýto postup:
1) http://www.prazsketramvaje.cz/
2) vpravo v lište tlačidlo "Další města"
3) link "Novinka ve vozovém parku ostravských tramvají"
Největší plus celého tohoto vlaku je ovšem nízkopodlažní vlečňák. Trochu mě mrzí, že není kapacitnější, tudíž náhrada 2XT3 asi ne! Já zase čím jsem starší, tak se mi T3 líbí víc a víc. A tudíž se mi rekonstrukce pražských T3 líbí. Záměr celé modernizace pražských T3 byl právě v tom, ponechat původní vzhled (lak, místo na transparenty, pantograf apod.) a změniť interiér. Já T3P vyčítám snad jen absenci ručního řadiče. Jinak jsem spokojen.
Ale zase si nedovedu představit ostravskou novinku s klasickou T3 tahající nízkopodlažní vlečňák. Mě se to líbí a to docela hodně, ale pouze jako souprava. Samotnou T3 bych takhle rekonstruovat nechtěl.
V podstate koncepcia modernizovanej T3 + NP vleku ma jeden dost velky nedostatok. Totiz z hladiska praktickeho..... Vsimnite si, ze vsetci, co by najviac NP vlek potrebovali (ano, ano, myslim tym stare rakoviny) sa tlacia co najviac dopredu Podla platnych predpisov je (rozumne) aj kocik, alebo invalidne voziky prepravovat pri prvych dverach.
Celkovo ma teda napadaju konstatovania, a sice:
1) "no sa neda"
2) "nikdy sa to takto nerobilo"
3) "vlcaci by to nepochopili"
V principe nove celicko nie je hrozne, ale ako prioritu by som dal zatraktivnenie interieru. Ono totiz v Brne ked sa vezies v niektorych K2R, ktore maju kotas celicko (ktore sa uz odlepuje, ale to je detail :-)) a vidis ten interier, tak ti je do placu....
Inak tento novy T3 dizajn sa mi celkom paci. Celkom to sedi k zbytku vozidla. Na K2 s vlnitym plechom by to vyzeralo najlepsie
Aj ked s Papyrom v 99% suhlasim,v tomto pripade nie.Robit z T3 nieco pseudomoderne mi pripada vyslovene nedostojne.To je ako ked niekto "tuninguje" S120.Vyzera to trapne a nie moderne.Aj ked toto je stale o nieco lepsie ako Kotas,toto aspon nevyzera,ze na voz omylom nalepili nejake cela,co tam nepatria.I.
No ten obrázok dal prvý m@rtin a zdielam tvoj názor čo sa týka T3. Ten dizajn je premňa tak nadčasový ako dizajn Ik280 v dnešnej dobe. Čelá typu K2S, či ešte lepšie tento je podľa mňa jediný spôsob, ako prevádzku relatívne mladých vozov T3 zatraktívniť pre cestujúceho.
Inak neviete mi niekto napísať ako funguje plnička CNG. Má nejaké zásobníky alebo to ide rovno z plynovodu cez nejaký "skvapalňovač"?
zaujimave, akoze ja pozeram na tu ostravsku elinu znova a znova a stale jej neviem prist na chut, ale ako sa hovori, kolko ludi, tolko chuti. Verim ze obycajny cestujuci (ktoreho jedinou starostou je dostat sa z bodu A do bodu to bude povazovat za velky skok k lepsiemu - nova elektricka, este k tomu s nizkopodlaznym vlekom!!!, ale mne sa to proste stale nie a nie zapacit...
Nie, tentokrat to myslim vazne. Na rozdiel od vsetkych, ktori jajkaju nad krasou originalnych T3, mne sa tie hnusne kraksne nikdy nepacili a nepacia sa mi dodnes. Hovorte si, kolko chcete, ze to ma nadcasovy dizajn a take podobne kecy, ale je to stare a skarede. Vy ste dopravni fandovia, ale bezny cestujuci to uz naveky bude povazovat za zastaraly shit. Ale s tym novym ostravskym celom to hned ziskalo na krase, aj ked koncepcia sa nezmenila. Ale kvalitativne vyssi krok pre cestujuceho je ten vlek, ten je tiez fantasticky. Vidiet, ze v Ostrave (na rozdiel od prazskych rekonstrukcii T3P) pohli aj hlavou.
Podľa mňa to Papyr myslí úprimne a ja sa k nemu pripájam! To čelo je symetricky zakomponované k telu vozidla a vlek vyzerá tiež veľmi zaujímavo. Ostrave budú závidieť všetky nemecké prevádzky. Nielen ten dizajn, ale aj vlek.
qwix:Papyr tusim nie je moc velky obdivovatel T3,to je dan z toho,ze nepochadza z tramwayoveho mesta:-).Inak jedna jedina uprava T3 sa mi paci,a to tzv.brnenske celo na el.transparent.I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jenki
Jen klid, Germáni nám závidět nebudou. Siemens s Bombardierem prohlásí, že je to "Verboten" a tomu rozumí němci dokonale.