ja myslim ze tuto staznost/podnet by bolo treba skor adresovat sudruhovi PRimatorovi, kedze ani samotny DPB s tym velmi nema co spravit (maximalne moze zrusit niekde nieco ine aby podvihol vykony tu), kedze mesto sa nema k tomu aby dvihlo objednavku dopravnych vykonov.....
Dobrý deň, mám otázku na vedenie Dopravného podniku. Zlaté Piesky navštevuje počas leta množstvo ľudí ale frekvencia doby električky tomu nezodpovedá. Ceny za MHD sa zvyšuje ale služby redukujú, hlavne nemáme cestovať autom, ale ekologickou MHD. Skúste sa nad tým zamyslieť.
10 05 20 35 50
11 05 20 35 50
12 05 20 35 50
13 05 20 35 50
14 05 20 35 50
15 05 20 35 50
16 05 20 35 50
17 05 20 35 50
18 05 20 35 50
Budú posilnené linky ?
Poprosim reakciu DP.
Volá sa to rozvoj mobility , predovšetkým pracovnej sily. S parkovaním ide o to, že takmer vždy, ako aj s iným , je občan na chvoste ekonomickej únosnosti. Platí a platí. Očakávam ďalšie platby za dýchanie a vôbec , že žijem.
Parkovanie nie je možnosť. Parkovanie je dnes potreba. Tak nech sa darebáci na úradoch riadne snažia. Podzemie a nadzemie je priestor, kde sa všetko dá. Lenže to by museli darebáci / rozumej úrad/ chcieť. Úrad chce iba zdierať a buzerovať cez mestských drábov. Čo sme si tu vychovali, to máme. Darebákov a spol.
Podľa mňa by dole mala byť mierne výhodnejšia ako PaaS v okolí (ten je tuším 2€/hod od začiatku a "minútová" tarifikacia) na parkovanie povedzme do 1h, aby ľudia nemali motiváciu motať sa po PaaS zóne a išli rovno tam.
Parkovisko na Zabotovej by si ale asi vyžadovalo aj vyriešenie tej ultrakratkej zelenej na výjazde doprava.
Ale "nikto nepôjde vykladať"/ nakladať by som spochybnil, lebo na Predstaničnom sú niekedy také zápchy, že by to mohlo byť pre časť ľudí rýchlejšie a výhodnejšie.
+ Zberač mínusiek: To je v poriadku. Ale práve kvôli tej polohe tam nikto nepôjde vykladať. Preto navrhujem dať hore 10 alebo 15 minút zdarma a potom silne progresívnu sadzbu a dole účtovať od začiatku ale nižšou sadzbou.
Aká kapacita? Dnes je kapacita 0. Asi sme sa nepochopili. Som písal, že na Žabotovej je plocha vo vlastníctve mesta, na ktorej by mohlo byť druhé staničné parkovisko:
Týmto termínom nedisponuje ani magistrát. Nie to ešte niekto v DPB alebo tu na imhd. Všetko sa odvíja od povolenia predčasného užívania stavby. A to nebude skôr, ako nebude dokončené všetko čo sa týka priamo trate. Teda zastávky, chodníky a schodiská s rampami. Čím sme bližšie k augustu, tak tím je pravdepodobnejšie, že to bude najskôr v auguste ak to teda nedajú od septembra.
Ale však už sme si zvykli, že Vallo ťahá za nos celú verejnosť s jarným termínom od jazdy vianočnej električky. Akurát, že už máme od dnes oficiálne leto.
Je celkom rozumné ponúknuť parkovanie za neprestrelenú cenu dole na Žabotovej pre tých, čo niekoho prídu vyzdvihnúť. Hore nech je kľudne drahé a limitované pre výstup na vlaky (K+R).
pešiak