Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Zberač mínusiek #253187:
Mne to naše mini parkovisko príde ako taký smutný ekvivalent parkovania priamo pred terminálom vo Schwechate (alebo Bratislave):

Schwechat: Terminal approach Departure
€ 2,90 / 15 minutes (10 minutes free)

The 10 minutes free parking time can be used per vehicle (license plate) 1x per day. From the second entry, the fee of EUR 2,90 per 15 minutes is due immediately.
Reply on: Adammsvk #253186:
Neviem ako je to teraz, ale keď som tam parkoval naposledy cez víkend a chcel platiť (na tom parkovisku v absolútnom strede pred stanicou), tak to bolo zadarmo. 😂
Zberač mínusiek

Zberač mínusiek

Reply on: Adammsvk #253186:
3,90 za kazdu hodinu ako na Schwechate (alebo nech 2,90) a hned by sa videlo, komu nestaci K+R (ktore je potrebne zvacsit, nie ze nie). Pripadne zadarmo max. 10 minut.
Zabotova je dobra otazka.
Reply on: bobitwo #253185:
Úprimne, mne príde, že to parkovisko pred stanicou má veľmi zle nastavené ceny. Očakával by som, že práve na takomto mieste bude cena rast brutalnejsie (niečo na spôsob prvých 15 min zadarmo, druhých 15 min symbolicky a každa ďalšia začatá polhodina vklude 5€ alebo dačo podobne, čo by mohlo ľudí motivovat to naozaj používať len na vylozenie, max.odprevadenie k vlaku)
Reply on: irizar #253180:
- K+R tam už je
- aj keď tam by tam bola len kamera, tak auto musí spomaliť. Samozrejme potom aj hrozí, že sa to tam upchá, však došiel len na "chvíľu" a môže blokovať celé parkovisko.
- nech tam dáš kohokoľvek, tak keď naskočí niektorá zelená na Šancovej, tak sa dovalí ďalšia várka vozidiel a si tam, kde si bol. Navyše, je tam displej, čo ukazuje, či je, alebo nie je voľné miesto.
Reply on: bobitwo #253179:
Mňa by zaujimalo, ale sú plány s tou betonovou plocha dole na Zabotovej. Vo vlastnictve mesta. Mohlo by tam byt ďalšie parkovanie.
Veľmi by ma zaujimalo, ako bežného každodenného užívateľa MHD v Bratislave, aký záhadný ma mestská hromadná doprava problem so zapnutím klimatizácie v autobusoch a električkách, keď je von 35 stupňov a ľudia sú natlačení v autobuse niekedy aj polhodinu. Ja chápem že tieto unikátne električky ktoré zažili ešte matku Tereziu nemaju nainštalované klimatizačné zariadenie, a nehovoriac o autobusoch v ktorych ma človek dojem ze sa mu rozsype pod nohami a miesto toho aby jazdil po ceste by mal slúžiť ako výstavný kúsok v retro zverinci, ale žijeme v 21. storočí a myslim si že je na mieste aby sa nemuseli ľudia pariť v 40 stupňovych autobusoch, natlačení hlava na hlave s minimálnym prísunom kyslíku. Keď už si dovoľujete zvyšovať ceny za pokuty z 80€ na 120€ a nehovoriac o cenách za električenky, ktoré využívajú NAJMÄ študenti, tak by ste aspoň mohli na oplatku zabezpečiť komfortnú jazdu pre občanov a nepriživovať sa len na rozdávaní pokút so škodoradostnym usmevom na tvari, ako to majú bratislavskí revízori vo zvyku.
Reply on: bobitwo #253179:
Hej, prišiel som si kopnúť. Nesmiem? Veď je to hanba.
6719 blokuje pruh smer Hlavná stanica tvorí sa za ním kolóna keďže ho musia obiehat .
Reply on: bobitwo #253179:
Napriklad, len tak z hlavy:

- zrusit parkovisko a nahradit ho K+R zonou.
- namiesto zavor tam dat nejaky system, ktory nespomaluje vjazd. Napriklad kameru co precita ECV a komunikuje s automatom/mestskou appkou.
-v exponovane casy tam postavit mestapaka alebo esbeeskara, ktory to bude regulovat a v pripade naplnenia kapacity pozenie prejazd blokujuce gumokoly kade lahsie.
Reply on: andrejandrej #253178:
Nejaké tvoje riešenie, že aby sa to nedialo? Či len si si prišiel kopnúť?
Dnes opäť zablokovaná hlst autami čakajúcimi na vjazd na parkovisko. Toto mesto je na smiech.
Reply on: 3pa3ck3 #253175:
No, z Vajanského ich dávali dole po vybudovaní cyklopruhu.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: zakaznik #253174:
Predpokladám, že tranzit tam bude minimálny, lebo je to strašne kľukatá, pomalá a netraktívna trasa. Navyše celá v zóne 30. Môžeme tu písať a diskutovať koľko chceme, realita je taká, že sa zachová súčasné obratisko a bloková sľučka cez Cintorínsku a Rajskú. Čo síce z dopravného hľadiska nie je nejaké extra terno z hľadiska dopravnej obslužnosti centra mesta (je relatívne ďaleko od Laurinskej / Nám. SNP) a prestup na električky je tam aj tak až druhoradý. Väčšina ľudí, ktorí tam prídu trolejbusom, už ďalej prestupovať nemusia, presunú sa peši. Kto chce ísť ďalej, ten využije iné spoje (napr. z trolejbusov prestúpi na Autobsuovej stanici na 70 smer Most SNP, resp. na linku 42 na Hodžovo nám. a odtiaľ peši). Ja by som rád trolejbus potiahol bližšie k historickému jadru mesta, ale primárne kvôli lepšej dopravnej obslužnosti. Prestup na električky je až druhoradým benefitom. Preto ani neriešim nejaké "prestupy na hrane", aj tak by boli iba pre malú časť prestupujúcich.
Reply on: si #253168:
Tá značka bola v roku 2020 vypustená z vyhlášky
Reply on: upravovač fotiek #253172:
Vďaka obratisku na Dunajskej a odkloneniu áut cez Rajskú by prestupujúci Tr->El nekrižovali automobilový tranzit (v opačnom smere áno).

V riešení konečnej pred luxorkou by bol prestup s križovaním iad v oboch smeroch prestupu. 🤔
Reply on: si #253168:
Naopak si myslím, že napr. nová budova s obchodnými priestormi vyššieho štandardu by zdochýnajúcemu námestiu veľmi prospela.

Tie navrhnuté stavby rešpektujú pešie trasy a nebránia pohybu ľudí. Jediné, čo by sa muselo presunúť na nejaké iné miesto je Celomestský Centrálny Bezomovecký Meeting Point.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: zakaznik #253170:
Obratisko trolejbusov by tam vôbec byť nemuselo, navyše bolo mimoriadne kritizované, keď som ho tam pred pár rokmi nakreslil. Obrat by kľudne mohol byť aj blokovou sľučkou Grösslingova - Štúrova - Dunajská s prestávkovaním trolejbusov na Štúrovej. Z Mlysnkých nív by trolejbusy odbočili doľava na Karadžičovu a potom doprava na Grösslingovu, na ktorej by sa možno museli zrušiť parkovancie miesta na jednej strane ulice (na opačnej strane by mohli vzniknúť šikmé parkovacie miesta, čo čiastočne zmenší zmenšenie počtu parkovacích miest - nutné overiť - DPB by mohol skúsiť prejazd vozidlomm SOR NB18 cez celú dĺžku Grösslingovej, verím, že by to prešiel). Na viacerých domoch na Grösslingovej sú ešte pôvodné ružice na zavesenie trolejového vedenia. Pred Luxorkou na Štúrovej je ideálne miesto na konečnú trolejbusov. Blízko centra, zároveň dobrý prestup na električky na všetky smery (nemusí byť na hrane).
Reply on: zakaznik #253170:
Inak Vallo s veľkou slávou ohlásil zmenu na Dunajskej a cyklotrasu. Ale v skutočnosti je Dunajská vyasfaltovaná zas v celej šírke, ako aj bola a tá cyklotrasa bude asi oddelená zas len protitankovými zátarasmi, možno plastovými vallovinami / balisetmi a namaľovaná. Nijak inak stavebne neoddelená od vozovky pre autá. Čiže ak by sa mala Dunajská znova zobojsmerniť, tak by stačilo len odmontovať valloviny zoškrabať maľovanie, natiahnuť trolejové vedenie a hotovo.
Reply on: upravovač fotiek #253169:
Ak by boli parkovaniachtiví smerovaní do garáže na Dunajskú, tak by to doprave viac prospelo ako krúženie 2 - 3 krát po Kollárskej, Heydukovej, Mariánskej v zúfalej snahe nájsť miesto na ulici.

Nemocnice s. Michala aj OUSA majú nedostatok parkovacích miest pre zamestnancov aj pacientov, takže to nie je len o zbohatlíkoch, čo sa chcú všade autom vyvážať.

To obratisko nad vstupom do garáže by tam mohlo byť. Dvor by nemusel byť úplne uzavretý, ale napr. byť oddelený od obratiska presklenou stenou ako je táto ( alebo by mohol byť v spodnej časti budovy "výrez" do ktorého by otáčajúce trolejbusy vchádzali 🙂 )
https://maps.app.goo.gl/8TsAjmxcr7FcR7Sh6?g_st=ac

Akurát druhý výjazd z garáže by mal byť aj smerom na Dunajskú s odbočením na Štúrovu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.