Potrebujem sa dostať z bodu A do bodu B. Vyhodí mi to všetky vlakové spojenia, čo existujú.
Samozrejme, pokiaľ som človek, čo chodí raz za uhorský rok vlakom, tak to má zmysel, ale pokiaľ som človek, čo dochádza z bodu A do bodu B a naspäť 5x do týždňa, lebo pracujem, tak je nezmysel, aby som si tam 2x denne osobne kupoval lístky.
Stránka ZSSK je za mňa snáď najhoršie navrhnutý informačný systém, s ktorým som kedy prišiel do kontaktu, a zakaždým, keď ju používam, mi len kvalitne dvíha tepy, keď urobí niečo úplne iné, ako by som intuitívne očakával.
Napr taký dôvod, že pokladník zvykne mať lepší prehľad o aktuálnych meškaniach a výlukách v okolí, než Mastodont, a takisto ti vie poradiť, ak je nejaké spojenie alebo použitie nejakého druhu lístka nezmysel.
ale bezplatny listok sa da kupit bezplatne cez aplikaciu, preco by si niekto kto ma narok na bezplatnu dopravu kupoval cely listok? to moze aj teraz ked nema co robit s peniazmi
Ja len ďam takú otázku mimo tému ale vie niekto že kedy sa vyhlási víťaz súťaže na kĺbové ebusy? Ja som už napätý jak struna dúfam že to nebudú yutongy alebo niečo podobné, tajne dúfam že prídu MANy ale pri našom podniku a štáte to je aká šanca.
Keď už to má byť lowcost tak verím v SOR alebo Iveco, fakt tým čínskym busom moc neverím
1/ Za mňa výška cestovného má byť každý rok upravovaná o infláciu
2/ "sociálna" vláda ti nezruší ten nezmysel vlaky zadarmo, lebo však sú sociálny predsa, ako budú vytĺkať politický kapitál?
3/ študenti majú mať klasika 50% cestovné ako dospelý, ako to je vo väčšine sveta. Ešte nebohá moja babka keď žila, tak po dosiahnutí dôchodku nejazdila zadarmo, ale raz za rok si musela za 50SK vybaviť preukaz a potom jej účtovali za každých 1SK/50km. Samozrejme, prakticky to bolo zadarmo, ale bez tej kartičky si nemal nárok na zľavu. Zase demografia aká je, tak ani dôchodcovia si v budúcnosti nemôžu dovoliť sa voziť zadarmo. Nie že by som im nedoprial, ale kto im bude robiť na dôchodky? Lebo aj u mňa to vyzerá, že do dôchodku nepôjdem v 69 rokoch a 7 mesiacoch ako mi teraz svieti v DSS, ale oveľa neskôr. Dôchodcovia pred rokov 2003 mohli ísť do dôchodku muži v 60tke a ženy v 53-57, potom sa to stanovilo na 62, 64 a čo som pozeral diskusie, tam mne reálne hrozí, že do dôchodku by som mohol ísť až po 75.
Všetko to čarovanie so servisými poplatkami a obmedzovaní kontingentov pre zadarmistov je len zúfalá snaha o vykrytie chýbajúcich príjmov, keď kopec ľudí jazdí zadarmo a ďalším sa ceny nemenili snáď dvanásť rokov alebo koľko...
Párkrát som bol v Anglicku napríklad a videl som ponuky, čo dávalo O2 na paušály tam a tu v rovnakom čase. Ver tomu, že rozdiel bol riadny. Kľudne si pozri aj teraz, napríklad najlacnejší O2 SK základný paušál za 22€ mesačne, máš v tom 200 minút, neobmedzené správy a 10Gb dát a zľava 48€ na nové zariadenie. O2 UK ale 2 ročný kontrakt, neobmedzene hovorov a správ v rámci UK (predtým tam platilo niečo podobné ako aj na Slovensku, keď boli v EU), 60Gb dát mesačne, £100 voucher na nový telefón, ak chceš nahradiť svoj starý a na 6 mesiacov predplatné na Disney+ atď podľa výberu (za mňa blbosť, ale budiš) a to celé za £18,99 čo je pri nejakom dlhodobom kurze cca 22-23€.
Hmm... akceptovať.... Prvé čo mi napadlo je, že keby rovnako postupoval DPB v roku 1976, tak dodnes držíme sprievodcov, lebo zaiste by sa našla skupina, pre ktorú je nákup lístka pred nástupom do vozidla prekážkou.
Ale to bola trochu zámerná hyperbola. Netvrdím, že sa bez výhrad stotožňujem s aktuálnymi krokmi ZSSK.
V mojej práci je 8 kolegov, čo chodia do práce SAD/ZSSK. 7 z nich si 2x denne kupuje lístok, len 1 má IDS. Nikto z nich nemá viac ako 40. Vieš, prečo to tak robia? Lebo to tak robili vždy.
Známy robil v O2 v roku 2020, keď zaviedli, že kto príde osobne zaplatiť faktúru, tak má prirážku 2€. Takých ľudí bolo podľa nich 54% vtedy. 35% ľudí to platilo šekom na pošte (mimochodom, pošta si tiež brala poplatok 1€ či koľko to bolo vtedy). 89% zákazníkov O2 teda míňalo svoj čas na to, aby fyzicky zobrali šek, išli s ním na pobočku O2, či išli na poštu a v hotovosti to zaplatili. Ale O2 povedalo, že ten 2€ poplatok nemusíš platiť, ak máš elektronickú faktúru, digitálny box a platbu faktúry online. Záležitosť 9 kliknutí do mobilu či koľko to bolo vtedy. O 1,5 roka, čo tam známy končil, tak na predajni platilo už len 23%, cez poštu 12%. Kedy to O2 nezaviedlo, tak doteraz to budú podobné percentá ľudí, lebo však ich to nič nestojí, čo na tom, že O2 míňalo tony papiera, museli to spracúvať desiatky ľudí... Ale hej, zlé O2, ktoré im chcelo zdvihnúť ceny paušálov a iných služieb.
Teda hej tých viac ako 50% predaných lístkov predaných osobne má nejaký dôvod. A v celku jednoduchý. Lebo to stojí rovnaké peniaze ako keď si to kúpi cez internet, tak prečo by som to kupoval cez internet?
Lebo ak sa na to mieniš pozerať takto, tak zrušme všetky elektronické služby, lebo však tak sa to robilo roky, že si behal s papiermi hore dole kade tade.
samkoh