Záverečná veta, je dobrá otázka.
Riešili to o nás bez nás a nikto sa nikoho nepýtal.
Sťažujúci majú prednosť pred verejným záujmom mesta! To sme sa kam dopracovali, že ľudia riešia iba seba, len seba a na druhých neberú ohľad.
Na stránke Podunajská brána je o tom veľa popísaného, sú tam výčitky pre sťahujúcich ale oni sú ticho.
Jeden je tam, čo mu vadí autobus, totiž on si chudáčik nemôže zavolať k sebe návštevu lebo autobus. Ja po novom nemôžem zavolať otca aby prišiel lebo je po dvojitom infarkte a dvakrát menený bajpas. Musí sa modlíkať aby to v čase špičky stihol a keď nie, čaká ho pešia túra od MiÚ P.B na Ligurčekovú lebo linka 67 nie je previazaná z linkou 70. To nehovorím o lete, kedy mu býva špatne a každý meter je pre neho vzácny. Pri tom sa nepoddáva a snaží sa žiť. Takže, poďme sa všetci sťažovať na MHD a vlastne nech ju zrušia lebo dnešná doba je len o tom ako sa sťažovať a hlavne, že 79 bude voziť vzduch do 21:20, super
Táto tvoja komunistická obsesia s papiermi je zábavná. Sťažovať sa nemusí človek ktorý tam býva, kľudne stačí nehnuteľnosť vlastniť. Aj keď tam fyzicky nebývaš, môže ti to napr. znižovať hodnotu nehnuteľnosti.
Z kontextu mojich ostatných príspevkov je verím zrejmé že túto konkrétnu námietku považujem za hlúpu, ničmenej s trvalým pobytom to naozaj nič nemá.
A čo s tým má spoločné to, kde majú evidovaný trvalý pobyt? Ak v tých domoch trávia nejaký čas a považujú tamadiaľ prechádzajúce autobusy za hlučné, tak sa majú právo sťažovať. Reakcia mesta na tieto sťažnosti je vec druhá...
"V prípade linky 67 sa pri úprave vyhovelo podnetom od miestnych obyvateľov, aby autobus nejazdil na Podunajskú bránu mimo špičky a nerušil tak pokoj najmä v ranných a večerných hodinách. Z Vinohradníckej na konečnú zastávku Ovčiarska budú po novom zachádzať iba spoje v špičke a počas pracovných dní."
Modernizácia tratí pri Bratislave na 200 km/h. sa má podľa zmluvy dokončiť tento rok, ale stavbári nemajú ani stavebné povolenia. Pracuje sa iba v úseku pri hranici s Českom. Najväčší železničný projekt regiónu za posledných 20 rokov sa oneskorí.
Ešte jeden postreh k linkám 52x a 628: ako je prevádzkovým predpisom ošetrené zastavovanie liniek idúcich od Bernolákova na ChG, nám.? Označník je tam len na strane fary, ale dlhodobo vidím, že vodiči 5/628 smerom z Bernolákova si šetria dvojitú vývrtku(najmä na strane pri kostole je to skoro 180° v úzkej nie práve 100 % prehľadnej križovatke) a zastavujú síce v obratisku, ale na strane vzdialenejšej od fary čelom k OcÚ. Ďalší viackrát zaznamenaný jav je, že začínajúca l-525 naberá cestujúcich síce správne otočená(čelom ku kostolu), ale na ľavej strane cesty, takže sa nastupuje z vozovky.
skôr mám dlhodobo pocit, že tie jazdné doby sú nastavené podľa priemerného sedla, nie podľa špičky. A myslím, že v zozname nadväznosti nebola nadväznosť 52x na e4, ale nejaký regiobus z/do mesta.
Ja som hlavne zvedavý, že ak useknú 7xx na Astronomickej, či aj nejako posilnia električky alebo predĺžia všetky spoje 78 k SND. Alebo ľudia, tlačte sa. Netvrdím, že deviatky chodia nejaké narvané, ale pri novom prazdninovom intervale to bude zaujímavé.
Spomínajú, ze nie všetky linky budú skrátené, ale väčšina len po Bajkalskú a Astronomickú. Teda na 7xx som zvedavý. Na 5xx a 6xx už teraz cestujú aj v špičke rádovo len do 15 ľudí na spoj na úseku Nivy - Bajkalská.
Aj v MHD sú jazdné doby v priebehu dňa rozdielne. Pri výbere lístka sa pokiaľ viem má cestujúci riadiť jazdnou dobou uvedenou v cestovnom poriadku, čo je buď priemerná, alebo najdlhšia jazdná doba.
Jazdné doby rôznych spojov v priebehu dňa majú zodpovedať intenzite premávky a dĺžke odbavovania cestujúcich na zastávkach. Nepovažujem za normálne, aby si musel cestujúci regiobusmi cez víkend tipovať, či:
a) vodič pôjde 30 km/h v obci a 70 km/h mimo obce, aby šiel zo všetkých zastávok v čase odchodu podľa CP, alebo
b) vodič úmyselne odíde z východzej zastávky 3-5 min. neskôr, alebo
c) vodič príde do konečnej zastávky s náskokom cca 3 min.
Ako si má potom cestujúci plánovať prestupy?