Reply on: N/A #249880:
Nikto na tomto fóre netvrdil že tí čo to ničia "nie sú zlí". Už ma trochu irituje že vždy keď sa niekto snaží vysvetliť nejaký komplikovaný jav, jeho príčiny a potenciálne spôsoby jeho riešenia, vždy sa vyrúti niekto so zjednodušením vnímaním sveta kto to berie ako obhajobu toho javu.Je super že vy by ste všetkých pozatvárali a poodsekávali im ruky, ale v praxi to nefunguje a taká debata nie je veľmi prínosná. Svet je zložitý a "zdravý sedliacky rozum" väčšinou nefunguje.
SuchSoft
Mimochodom, podľa "Technického a prevádzkového štandardu IDS BK", podľa bodu 3.26, v lete, ak je teplota nad +40 °C musí byť vo vozidle viac ako 50 °C. Jedine, že by to klimatizácia dokázala vychladiť pod 30 °C. Inak musí byť nad 50 °C.
"3.2.6 Tepelný komfort
Tepelný komfort zabezpečuje klimatizácia priestoru pre cestujúcich s vykurovaním (resp. samostatná
klimatizácia a samostatné kúrenie), ktorej úlohou je udržanie vnútornej teploty v rozpätí +7 až +25°C
v zimnom období a v rozpätí +17 až +30°C v letnom období (pri vonkajšej teplote nad +40°C musí byť
teplotný rozdiel najmenej 10°C)."