Ano, len to X ti moze vyletiet aj na 100% vid Temsa ebusy v Prahe. Ale moze to byt aj 0. Najst ideal je tazke, hlavne pri vozoch ktore su prototypmi ako nase dvojklbaky, ci prazske ebusy ci TNS18.
Ako že nie? Vozy sa objednávajú s predpokladom že X vozov budú odstavené kvôli nehodám, poruchám, a údržbe. To je celý princíp rezervy. Nedokážeš predpovedať koľko vozov bude odstavených, ale snáď v DPB majú nejakú štatistiku podľa ktorého sa dá objednávka nových vozov nastaviť. Pri súčasnej výprave ti stačí ak jeden voz je po nehode, druhý s poruchou a jeden vypravený ako náhrada za pokazený na trati a si v háji.
To ze ti iny sofer nabura megatrolejbus s tym dopredu nevies ratat lebo moze byt aj 0 aj 10 vozov. Aktualne statocne oskreta 6916 so stretkom s inym regio busom.
Toto sme mohli očakávať, keďže pre linku s 13 poradiami sa objednalo len 16 vozov. Len ma prekvapuje ako rýchlo to trvalo, ja som skôr myslel že to bude aspoň rok kým takéto problémy sa vyskytnú.
Ďakujem, budem zvedavý. Tie na BANM sú tam už dosť dlho, tak snáď to indikuje poriadne testovanie, aby to pri nasadení bolo pripravené a nedopadlo ako každý predchádzajúci launch nového odbavovania.
V DPB už je KOCL pri každých dverách? Ak áno, aj na bankové karty, alebo len dopravné?
Dlho sa cakalo na tieto KOCL. Pred par rokmi este argumentovali tym, ze u DPB este nie su KOCL pri kazdych dverach, potom prisli na rad zeleznicne stanice.
Hádam teda to uz maju pripravene, len sa caka na pokrytie strojcekmi.
Až tak sa mne osobne nepodarilo, ale podarilo sa mi,
1) Keď som mal ranný diel delenej 12 a poobede 4, tak som sa samozrejme pri prvom kole na Centrálnom trhovisku zaradil po pamäti rovno a keďže za mňa sa už napchala dvojka, nedalo sa už nič robiť, len vyhodiť vlkä a ísť sa otočiť na Jurák a
2) Keď som končil s poslednou 12 z Dúbravky, tak to súdruhovia "Baranovci" mali zle spočítané končiace vozä a začali na Vajnorskej trhať už predo mnou (akcia odstraňovanie posledných zvyškov triangla "Nová doba"). Tak tam ten kus koľajnice museli položiť späť a pridržiavať ho krompáčmi, kým som sa cez to opatrne preplazil..
To isté keď som jazdil na električkách. nikto nie je dokonalý. Nikdy nezabudnem keď raz bola výluka na Jesenského a 4ka mala ísť zo Špitálskej hore námestím a do tunela. Istý Palo.T.o tom nevedel (keďže vtedy sa oznamy o výlukách dávali vedieť zásadne 2-3 dni dopredu) a ani vodič ktorého striedal mu nič nepovedal. Inak výhybka bola zaklinovaná aby sa dalo ísť iba na nám.SNP, ale on tie kliny odtiaľ s výhybkovým železom vytĺkol (za silného nadávania "ktorý blbec to sem dal") a zahučal do Jesenského na zastávku kde prekvapený robotníci pred ním vytrhávali koľaje. Keďže tam už to bolo bez prúdu, tak potom súpravu 7732-31 odtiaľ musela vyťahovať tatrovka.
no toto je strašná tragédia, vodič pravdepodobne neznalý miestnych pomerov zle odbočil a zazmätkoval v strese .. zranil sa niekto? nie .. poškodil sa voz? nie .. tak potom nerozumiem prečo z toho treba robiť senzáciu po internetoch .. mnohým vodičom sa to už stalo a mnohým sa to ešte aj stane, ver že je to pre vodiča nepríjemné aj bez toho aby sa o tom verejne rozprávalo.
To je fajn, ale administratívna príprava beží? Zatiaľ som nevidel žiadnu komunikáciu o tom že by sa niečo malo meniť, ani si nie som vedomý materiálov na zastupkách (aj keď to už sledujem menej ako kedysi, tak mi mohlo ujsť). Nepredpokladám že sa domontujú označovače a ďalší deň spúšťame
uprimne, neviem ci by ma hoc aj odpustenie dane z nehnutelnosti motivovalo k tomu aby som si nechal kotvit trakcne vedenie o budovu.... a teda obvzlast ak by som dakedy chcel na budove riesit nejake tepelne izolacie a taketo kotvenie je super tepelnym mostom ale ano, naznacena cesta je ta spravna ak sa chce mesto zbavit stlpov z ulice.....
Lenže majitelia nehnuteľností sa chceli tých závesov na budovách zbaviť a mesto im vyhovelo. Také veci mali byť trvalo zapísané ako vecné bremeno každej nehnuteľnosti. Vrátiť "ružice" na fasády a zavesiť na ne trakčné vedenie bude ťažké. Môžno keby mesto za to znížilo daň, tak byť sa to mohlo podariť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023