Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pe67 #249807:
Až tak sa mne osobne nepodarilo, ale podarilo sa mi,
1) Keď som mal ranný diel delenej 12 a poobede 4, tak som sa samozrejme pri prvom kole na Centrálnom trhovisku zaradil po pamäti rovno a keďže za mňa sa už napchala dvojka, nedalo sa už nič robiť, len vyhodiť vlkä a ísť sa otočiť na Jurák a
2) Keď som končil s poslednou 12 z Dúbravky, tak to súdruhovia "Baranovci" mali zle spočítané končiace vozä a začali na Vajnorskej trhať už predo mnou (akcia odstraňovanie posledných zvyškov triangla "Nová doba"). Tak tam ten kus koľajnice museli položiť späť a pridržiavať ho krompáčmi, kým som sa cez to opatrne preplazil..
Reply on: S499.1023 #249806:
To isté keď som jazdil na električkách. nikto nie je dokonalý. Nikdy nezabudnem keď raz bola výluka na Jesenského a 4ka mala ísť zo Špitálskej hore námestím a do tunela. Istý Palo.T.o tom nevedel (keďže vtedy sa oznamy o výlukách dávali vedieť zásadne 2-3 dni dopredu) a ani vodič ktorého striedal mu nič nepovedal. Inak výhybka bola zaklinovaná aby sa dalo ísť iba na nám.SNP, ale on tie kliny odtiaľ s výhybkovým železom vytĺkol (za silného nadávania "ktorý blbec to sem dal") a zahučal do Jesenského na zastávku kde prekvapený robotníci pred ním vytrhávali koľaje. Keďže tam už to bolo bez prúdu, tak potom súpravu 7732-31 odtiaľ musela vyťahovať tatrovka.
Reply on: Ecomat #249804:
Presne tak. Ja si pamätám, koľko trolejbusárov blbo odbočilo a to je väčšia akcia, dostať to potom späť pod drôty a svet sa nezrútil.
Reply on: si #249802:
V čase plastových lán a chemických kotiev nie je dôvod, aby domový záves tvoril tepelný most.
Reply on: N/A #249799:
no toto je strašná tragédia, vodič pravdepodobne neznalý miestnych pomerov zle odbočil a zazmätkoval v strese .. zranil sa niekto? nie .. poškodil sa voz? nie .. tak potom nerozumiem prečo z toho treba robiť senzáciu po internetoch .. mnohým vodičom sa to už stalo a mnohým sa to ešte aj stane, ver že je to pre vodiča nepríjemné aj bez toho aby sa o tom verejne rozprávalo.
Reply on: Joyki #249800:
To je fajn, ale administratívna príprava beží? Zatiaľ som nevidel žiadnu komunikáciu o tom že by sa niečo malo meniť, ani si nie som vedomý materiálov na zastupkách (aj keď to už sledujem menej ako kedysi, tak mi mohlo ujsť). Nepredpokladám že sa domontujú označovače a ďalší deň spúšťame 🙂
Reply on: upravovač fotiek #249801:
uprimne, neviem ci by ma hoc aj odpustenie dane z nehnutelnosti motivovalo k tomu aby som si nechal kotvit trakcne vedenie o budovu.... a teda obvzlast ak by som dakedy chcel na budove riesit nejake tepelne izolacie a taketo kotvenie je super tepelnym mostom 😃 ale ano, naznacena cesta je ta spravna ak sa chce mesto zbavit stlpov z ulice.....

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #249746:
Lenže majitelia nehnuteľností sa chceli tých závesov na budovách zbaviť a mesto im vyhovelo. Také veci mali byť trvalo zapísané ako vecné bremeno každej nehnuteľnosti. Vrátiť "ružice" na fasády a zavesiť na ne trakčné vedenie bude ťažké. Môžno keby mesto za to znížilo daň, tak byť sa to mohlo podariť.
Reply on: 810zssk #249795:
Caka sa na montovanie novych OCL na staniciach. Uz na Novom Meste su, mali by sa v najblizsich tyzdoch dostat aj na ostatne.
Reply on: SMN_1122 #249797:
Tak nie,moja chyba toto je iny
Reply on: SMN_1122 #249797:
1856 mat mat odchod az 14:46, presne ako pises, isiel nacas. Vynechal skutocne spoj 14:26 (1827). Ale zda sa ze siel spoj aj o 14:36, konkretne cislo 3319.
Autobus č.29 zo zastavky Pánske ku zastavke Malá scéna (č. autobusu 1856), mal mať odchod 14:26, prišiel až 14:46 čím vynechal dva spoje. Z opačného smeru medzi tým prešli dva autobusy č.29. Nerozumiem toto vynechanie.
Reply on: zakaznik #249755:
Update: V centre sa dnes už opravuje dlažba. Tak možno aj tvoj stĺp posunú 😃
Pozerajúc sa v trolejbuse na nefunkčné OCL a reklamy na Kartuj mi tak napadlo že v akom stave je tarifná reforma v roku 2022? 😃
Dla socialnych sieti DPB ide nakupit este dalsich 10 elektrickovych skodoviek😎
Reply on: Mhr1 #249792:
Ja viem, nechcel som Ťa chytať za slovíčka, ale rozčuľuje ma, ako sa všetci, vrátane inštitúcii ako EÚ, tvária, že sme ekologickí.
Ide o to, že niečo také neexistuje, teda EÚ požaduje nevyrobiteľnú vec. Aj keby to jazdilo na nič, tak už len kontakt pneumatík s vozovkou vytvára emisie. A to nehovorím o výrobe vozidla, ani pri ňom nevzniká ani atóm emisie?
Ak chce byť EÚ ekologické, tak nech spravia embargo na dovoz väčšiny výrobkov z Číny. Tie, ktoré si vieme vyrobiť tu v EÚ, vyrábajme ich tu.
Emisie vyprodukované v Číne, veľká časť je naša (EÚ)!
Reply on: SuchSoft #249788:
Nechytaj ma za slovo. Keď sa ti nepáči "bezemisné vozidlá", tak si to prelož ako "lokálne bezemisné vozidlá". Ale EU na to naozaj tlačí!
Reply on: color #249786:
Neviem aký to bol typ, používal sa pri ručnom čistení vozidiel, predovšetkým rušňov. Keďže vozidlá sú znečistené špecifickou zmesou prachu, oleja, atď., tak bežné saponáty nepostačujú. Žiaľ, použila sa až príliš silná chémia, ktorá vyžrala farbu. Našťastie sa poučili a ZSSK (vrátane externých firiem) si už na výber chémie dávajú veľký pozor a musí byť vopred schválený.
Reply on: palco #249764:
nestihli sa iné úpravy
Reply on: color #249786:
Na umývanie dráhových vozidiel so zažratou špinou sa využíva napr. kyselina chlórovodíková, podľa starého názvslovia soľná.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.