Reply on: andy27 #249675:
Pochybujem, že fungujúca firma by nepožadovala od každého zamestnanca prichádzajúceho do styku s klientami jednanie v záujme dobrého mena firmy. Odpovedanie na otázky patrí k tomu.Poznám, keď už hovoríme o doprave, niekoľkých pilotov. Cestujúci sa na nich často obracajú s otázkami aj o veciach ktoré sa dajú nájsť na informačných tabuliach, orictačných šípkach a pod. a to aj o konkurenčných spoločnostiach. Ak má pilot uniformu tak reprezentuje spoločnosť a musí voči cestujúcim vystupovať zdvorilo a odpovedať. Piloti, na rozdiel od vodičov DPB, majú na sebe aj menovku - tá je povinná, pretože len s ňou sa piloti dostanú na airside, cez security, do samotného kokpitu a pod. (keďže nemajú palubnú vstupenku).
Viko
To je taký problém spýtať sa spolučakajúcich na zastávke? Spolucestujúcich vo vozidle?