Raz v Londýne som cestoval aj s rodinou večer autobusom. V meste bol chaos po futbalovom zápase, doprava bola odklonená, vrátane MHD. Tak sme sa presunuli na spodné poschodie smerom ku dverám (Angličania zväčša používajú jediné dvere - vpredu). Vodič nás videl, na zastávke otvoril dvere na svojej kabíne a bez opýtania nás začal informovať ako sa dostaneme do oblastí, ktoré vynechsl pri odklone a kde sú v blízkosti zastávka iných liniek. V podstate sa pýtal on, nie my, pýtal sa, kde sa potrebujeme dostať.
Autobus39
Poznám, keď už hovoríme o doprave, niekoľkých pilotov. Cestujúci sa na nich často obracajú s otázkami aj o veciach ktoré sa dajú nájsť na informačných tabuliach, orictačných šípkach a pod. a to aj o konkurenčných spoločnostiach. Ak má pilot uniformu tak reprezentuje spoločnosť a musí voči cestujúcim vystupovať zdvorilo a odpovedať. Piloti, na rozdiel od vodičov DPB, majú na sebe aj menovku - tá je povinná, pretože len s ňou sa piloti dostanú na airside, cez security, do samotného kokpitu a pod. (keďže nemajú palubnú vstupenku).