Mávanie na zastávkach na znamenie je zrušené už pár desaťročí, ten problém sa vyskytuje dlhodobo. Nikto netvrdí že vodič nepochybil, samozrejme že zastaviť mal a je v poriadku byť s tým nespokojný. Žiaľ sympatie ostatných si stratil vo chvíli keď si problém začal zhadzovať na Ukrajincov, pôvodcov každého zla na planéte.
akurát rozdiel odvtedy je v tom, že vtedy zastávka na znamenie - človek musel stopovať , zastávka na znamenie dnes - všetky sú na znamenie, akurát s tým rozdielom, že pokiaľ sa ide vystupovať z vozidla, stlačí sa tlačítko, ak stojí človek na zastávke, vozidlo má zastaviť, čiže človek nemusí mávať, tak neviem, niekto tomu nechce rozumieť ? veď je to tu jasne popisované - https://imhd.sk/ba/doc/sk/10006/Zastavky-na-znamenie
Ja som pracoval v DPB od roku 1984 do roku 1994, to sa o Ukrajincoch v DPB nikomu ešte ani nesnívalo, najväčšia exotika bol jeden priženený Srb, jeden priženený Poliak a pár Čechov a popisovaný problém s nezastavovaním druhého voza na zastávkach na znamenie bol presne taký istý.
Keby to bolo raz, kašlem na to, ale je to často, naposledy včera ma to úplne dožralo o 18:11 č. 192 nezastaví na zastávke Budatínska, smer DEPO, lebo pred ním zastalo č.95, a my sme potrebovali 192, on len prebehol, vodič v 95 mi povedal, že ho pozná, že mu povie a že to je ukrajinec a tí sa takto správajú,
Som velmi rad ze taki ako si ty sedia vacsinou uplne vzadu pri motore a ani o nich nevieme lebo je tu stale velmi vela milych cestujucich ktori si nasu pracu vazia, a maju v sebe slusnost...toto co si napisal je riadna nevdacnost a drzost no nebudeme sa tu nad tym rozhorcovat, ja si vazim kazdeho slusneho cestujuceho
Zdravím všetkých, chcel by som dať námet do diskusie o kvalite vodičov mhd bratislava, napíšte vaše skúsenosti, pretože zo dňa na deň sú u mňa horšie a horšie, tí blbečkovia si zastavujú na zastávkach ako chcú, veľakrát nereflektujú ani na znamenie pri vystupovaní, nehovoriac o tom, že ak človek stojí na zastávke, vodičova povinnosť je zastaviť a nie čakať, kým človek zamáva, robia si svoje pravidlá, ale od niektorých vodičov som sa dozvedel, že sú to tí z ukrajiny, tak chráň nás pán boh
Naopak, dnes je trend robiť zastávky v pruhu ešte aj s opatreniami proti obchádzaniu stanicujúcich vozidiel. Možno to tak do 10 rokov dorazí aj na SK za revu zákazníkov o progresívnych vallovinách.
To, že by tá zastávka bola priamo v pruhu by podľa mňa až tak nevadilo, keďže takých zastávok máme v Bratislave veľa, napr. hneď vedľa nástupište 47 smer Červený most. Navyše by to možno trochu ukľudnilo dopravu na Búdkovej, kde dnes autá jazdia kvôli rovnému úseku dosť rýchlo a prechod pre chodcov je trochu od ruky hlavne pri prestupe z 44 na 41, na ktorý je málo času. Rovnako aj zastávok v kopci máme viacero, takže s tým by tiež nemal byť problém.
V budúcnosti by sa mohlo súčasné výstupište (D) zarovnať po vzore nástupišťa v opačnom smere (A) a obratisko by sa zrušilo úplne. 147 by sa odklonila z Kalvárie k Depu Hroboňova.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ján jánošík