Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #248947:
Súhlasím.
Len to čo píšeš ty je o plynulosti, čo píšem ja je o bezpečnosti.
Reply on: N/A #248946:
Ja si stale trvam na tom, ze tam ten cyklopruh nemal byt za ziadnych okolnosti a je to cista Vallovina. Sposobil zapchy, cyklisti dychaju krasne spaliny, stoji aj MHD, upchavaju sa krizovatky a musia investovat dalsie peniaze do niecoho (semafor), co fungovalo predtym relativne ok. A riesenie ma byt ist cez uz upchate mosty do Petrzalky...
Reply on: Ike #248945:
Upokojovať dopravu slalomom bolo inovatívne riešenie pred desaťročiami a aj to na bočných uličkách. Myslím, že dnes sú už oveľa sofistikovanejšie riešenia.
A dookola sa omieľajú riešenia z pár vybraných miest v západnej Európe. Ale tisíce miest v západnej Európe pochopili, čo je nezmysel a čo nie.
Reply on: N/A #248944:
Tá kľukatosť je tam práve z dôvodu, aby sa nelietalo 40+ km/h. To je imho ok. Ako problém vidím technickú realizáciu. Podobných pruhov som v zahraničí videl niekoľko a ani raz ma tam nenapadlo s autom liezť. Pri tom Bratislavskom mi tesne po otvorení neraz prebehlo hlavou, či som nemal ísť do toho cyklopruhu, keď som chcel odbočiť a zároveň pruh bol až pozývajúco široký.

Vôbec sa nečudujem, keď tam zablúdi akýkoľvek zahraničný autobus.
Reply on: Klepeto #248942:
Ak neberiem do úvahy plynulosť cestnej dopravy, tak najväčším problémom tohto veľdiela je kľukatosť.

Keby ten cyklo pruh + jazdný pruh boli priame, t. j. nešli by štýlom, že idem rovno, potom ma vyosí ostrovček, potom späť, potom vyosenie, potom späť (toto sa opakuje komplet v celej trase), tak by nebolo toľko škodových udalostí.
Reply on: Klepeto #248942:
Problém je nekonzistentnosť toho cyklopruhu. Raz tam môžu autobusy ísť, raz nie, šírka je dostatočná. Pokojne tá cyklotrasa mohla začínať ďalej a mať nejakú prirodzenú bariéru, ktorá zabráni vjazdu vozidiel, napr. že by začínali užšie ako je väčšina áut na trhu.
Reply on: zakaznik #248939:
Krásna ukážka ako mesto zlyháva na tom videu hneď vo dvoch základných veciach. Po prvé babrácky zvládnutý projekt cyklopruhov, ktoré tam inak nevadia, ale pri tejto zastávke evidentne nerozmýšľali a neoverili si skutočnú situáciu aká tam vzniká a to druhé zlyhanie je práve tá situácia, keďže mesto nie je schopné vytvoriť na nábreží dostatočne kapacitné odstavné plochy pre turistické autobusy na vystupovanie a nastupovanie turistov. Pritom to riešenie tam je a celý ten odstavný zastávkový pruh o niečo predĺžiť až po križovatku s Rigeleho.
Ako som sa prechádzal na nábreží 24.12. a prechádzal aj týmto miestom tak tam stálo rovno 5 týchto zájazdových autobusov a zabrali celý priestor zastávky, takže mhd linky ani nemali možnosť sa dostať do tejto zastávky.
Ale tu si už človek za 5 rokov jehoVallovistov zvykol, že oni problémy neriešia. A keď niečo robia tak iba také čo sa dá predať ako kvalitná PR.
Reply on: zakaznik #248940:
Teraz som sa trochu stratil, že čo vlastne riešiš a aký to má vplyv na modal split.
Reply on: 810zssk #248938:
Dopravca zverejňuje zdrojový kód? Prípadne si už skúšal vykúpiť celý vlak?
Je tu jedna prosba z Dopravného podniku takto cez sviatky 😄
https://www.facebook.com/share/r/Ais5Z2YxRqCfkaGi/
Reply on: zakaznik #248935:
Vieš uviesť príklad dopravcu ktorý to takto má implementované?
Reply on: zakaznik #248928:
Takých je v tom vlaku minimum, navyše to nerieši situáciu kedy také sedadlá vôbec nie sú (väčšinu času). Regiojet tiež neobmedzuje predaj len na taký počet miest ako je predaný ďalej - akurát keď také miesta sú, umožní ti vybrať si len jedno z takýchto sedadiel. Ale to neznamená že keď sa tieto sedadlá minú, už ďalšie nekúpiš. Dokonca aj keď také sedadlá sú, dá sa toto obmedzenie veľmi jednoducho obísť.
Reply on: S499.1023 #248933:
Veď jasné, predpokladám že toto naprogramovať nie je žiadna raketová veda.
Reply on: S499.1023 #248934:
Možno keby tam bola ešte nejaká high-tech sci-fi A.I. predikcia, na základe obsadenosti v minulosti. Že by mi to predalo aj BA TT ak by som bol prvý cestujúci, ale nedovolilo mi to vykúpiť celý vlak, aby 810 mohol ísť až do Košíc.
Reply on: TomJ #248932:
Predpokladám, že náš mysliteľ to myslel opačne - že kým sa nepredajú nejaké lístky Trnava - Kysak alebo aspoň Trenčín - Poprad, tak sa nebude dať kúpiť lístok Bratislava - Trnava.
Reply on: Ike #248931:
Neviem, či tu nerozkopávame slameného panáka. Teraz som si dal vyhľadať lístok Bratislava - Trnava šesťstovkovým vlakom a ponúka mi to 2,55. A ak myslí Trnavský Trump IC, tak nech si priplatí.
Reply on: zakaznik #248930:
Lenže tu sa bavíme o IC vlakoch, nie? Tie majú štyri vagóny a musí tam byť teda nejaké obmedzenie, aby sa nestalo, že lokálni cestujúci medzi BA - TT vykúpia rýchlo všetky miestenky a pre diaľkových nezostane voľné miesto. Neviem, koľko ľudí pristupuje v Trnave. Navyše, ako si predstavuješ, že by ten rezervačný systém fungoval tak, aby ponúkal len miesta, ktoré sú vybookované na zvyšnom úseku? Tri dni dopredu nemusia byť kúpené ešte žiadne lístky na úsek Trnava - Košice, znamená to, že by sa tri dni dopredu dalo rezervovať ľubovoľný počet miest na trasu BA - TT?
Reply on: zakaznik #248930:
Nie [tvár Radoslava Procházku], tak zle to byť nemôže
Reply on: 810zssk #248925:
Inak na chvíľu mi napadlo, že či náhodou dôvodom tej šialenej ceny na BA - TT nie je, že rezervačný systém ZSSK nevie ponúkať obmedzenú ponuku voľných sedadiel v závislosti od ich (ne)obsadenia v inom úseku.

Ale chcem veriť, že nie je tomu tak. 😄
Reply on: 3pa3ck3 #248927:
Tak logicky. Podľa mňa to platí paušálne aj pre dôchodcov (nezabudnime že pokiaľ na nebavíme o 80+, tak pre dôchodcov nie je IT nič nové)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.