Reply on: 3pa3ck3 #248513:
A preco sa to musi robit Vallovsky a nie rozumne, kde by si aj dopravu ukludnil a dostal dalej od domov, aj by si auta dostal tam kde by menej skodili, a aj by si co-to urobil pre plynulost a ekologickost IAD? Zabudlo snad sucasne vedenie, ze akcia vyvola reakciu? Cca 50% Bratislavcanov ma vodicak/auto - naser ich dostatocne a zvolia niekoho, kto slubi presny opak a zacne rusit cyklocesty a zlepsovat opat podmienky vodicom aut. Alebo sa stane to, co v Londyne, ze na ULEZ/LEZ kamery zacnu ludia utocit, nicit ich a zabranovat ich fungovaniu.
Mesto ma sluzit vsetkym. A ci sa to tebe alebo vedeniu mesta paci, to znamena aj IAD a majitelom aut. Nikto nechce, aby postavili 8 prudovu dialnicu centrom mesta, ale vzdy sa da najst rozumne riesenie a nie ideologicky bojovat voci triednemu nepriatelovi.
EDIT: A ak si pamatas akcie ekoaktivistov, kde vypustali gumy autam, tak uz som videl presne opacne reakcie, kde ludia nicili gumy cyklistom na roznych miestach po Europe. Takze nemysli si, ze to bude uplna fantazmagoria.
MatejBA
Inak to je specialita tohto vedenia vymyslat Valloviny par excellence. Napriklad taka Harmincova. Miesto toho aby ju spravili 2+2 (namiesto zbytocneho bus pruhu) aby sa tadial viedli auta smer D2 na oba smery, a potom ukludnili dopravu na Janka Alexyho (napriklad zakazanim prejazdu) + znizenim zapch na Lamacskej ceste a D2 zrusenim najazdu z J. Alexyho, tak ich riesenim bolo vyhodit statisice na rozsirenie ulice a vsade ostali rovnake zapchy. Plus do toho teraz placu ze musia zdvihat dane o 35%.