Ako sa už písalo vyššie, zachovali sa 15TrM a žiadna 15Tr, tak aj bol môj príspevok myslený. O 6635 a 6617 samozrejme viem.
Súhlasím, že sa nedá asi zachovať z každého typu z viacerých sérii. 8146 teda zostáva? Mal som zato, že úpravou 6001 a 6801 na autoškolu budú oba staré výcvikové tbusy odstavené.
Zaujímalo by ma, či bude autobus číslo 29 stále premávať až na Bojnickú alebo je to len dočasné. V aplikácii som to nikde nenašla, myslím ako cestovný poriadok tejto linky, hoci mi to pri hľadaní spojov vyskočilo samé.
Neviem či potrebujeme ďalší historičák ktorý tu nikdy nejazdil. Už dosť zlá bola myšlienka o ex Levickom Ikaruse - som veľmi rád že sa nakoniec spravila 2881.
Veď v Bratislave je zatiaľ zachovaná 6635 a ak pán Boh dá, bude aj 6617. Viem, sú to 15TrM, ale zasa 6278 a 6207 sú 14 Tr bez toho M. Mať obe verzie v krátkej i kĺbovej verzii si zjavne DPB nemôže dovoliť z finančných i priestorových dôvodov. Mne ako šotoušovi to takto stačí.
Vie niekto, či DPB neuvažoval o odkupe 15Tr 1000 z Košíc tzv. Československý trolejbus, čo tam pár rokov dozadu dal do prenájmu CS Dopravák? Neuvažovalo sa s jeho odkupom a prevozom do BA? Je to škoda, že je tam nechaný napospas osudu a v BA sa nezachovala žiadna 15Tr.
Okej tak to som prehliadol nejako ale tak pondelky by mala 131 zmysel niekedy lebo veľa študentov nemá pondelok školu detto štvrtok/piatok ale smer stanica
Myslím že celkovo by bolo potrebné zlepšenie pracovných podmienok, čo je ja mzda, aj iné veci, ale v každom prípade je to o tom že treba investovať do toho aby tá práca bola atraktívnejšia. Nehovorím že nie je niekoľko málo opatrení ktoré by nestáli nič, ale to sú skôr drobnosti.
Dnes na mňa vybehol na Facebooku prvý krát sponzorovaný post DPB na prácu vodiča. Skvelé, v DPB objavili platenú reklamu. Akurát im to nič nepomôže, lebo oni stále nechápu, že vodiči skrátka nie sú a ani nebudú pokiaľ rapídne nezvýšia mzdové ohodnotenie.
SixSixTrooper