To áno, ale súčasný stav nie je spôsobený pandémiou. Nevidím objektívny faktor ktorý by s ňou súvisel a bol príčinou tohto stavu. Nanajvýš možno veľmi nepriamo to že veľa ľudí si premyslelo kde chcú byť a čo chcú robiť. Ono to napokon nie je tak že pred pandémiou pred bránou DPB stáli tisíce vodičov v rade.
Nie, neopravil som ťa že postpandemická, to by predsa bolo to isté, opravil som ťa že to s pandémiou nič nemá. Dôvodom je stav trhu práce, nie pandémia.
Ešte som zabudol dodať, že tí saturaci a blagusaci počas pandémie neboli noví vodiči ale naopak zúfalci seniori (v kontexte zručností), ktorí boli ochotní jazdiť za menej a brali DPB ako bezpečný prístav. Pri najbližšej možnej príležitosti (by) zduchli naspäť do komerčnej a medzinárodnej.
Tu by som len vypichol, ze pocas covidu mal DPB (aj ini linkovi dopravcovia)plny stav, alebo aspon blizko k nemu, a na personalnom stali sory blagussakov, saturakov a neviem este koho. Mal unikatnu sancu si tych ludi udrzat, presvedcit niektorich ze mozno tych par stoviek na vyplate menej stoji za to vidiet rodinu kazdy den a spat kazdu noc vo vlastnej posteli. Preco to dopadlo tak, ako obvykle?
Ja dávam mínusky za to keď tu niekto spamuje fórum príspevkami o sebe, lebo nevie zniesť nejakú irelevantnú mínusku na internetoch. Toto je fórum o doprave, nie tvojom egu.
Ako súvisi s post-covidovou dobou? Akože vymrelo nejaké signifikantné množstvo vodičov, či čo?
Súvisi so stavom trhu práce po pandémii, teda tým že vodiči si našli lepšie joby. Čo je presne to o čom sa tu bavíme - podmienky ktoré ponúka väčšina dopravcov v MHD nie sú konkurencieschopné a teda ľudia si volia inú kariéru. Či už za volantom, alebo mimo neho.
Dispecer