Dnes na mňa vybehol na Facebooku prvý krát sponzorovaný post DPB na prácu vodiča. Skvelé, v DPB objavili platenú reklamu. Akurát im to nič nepomôže, lebo oni stále nechápu, že vodiči skrátka nie sú a ani nebudú pokiaľ rapídne nezvýšia mzdové ohodnotenie.
To áno, ale súčasný stav nie je spôsobený pandémiou. Nevidím objektívny faktor ktorý by s ňou súvisel a bol príčinou tohto stavu. Nanajvýš možno veľmi nepriamo to že veľa ľudí si premyslelo kde chcú byť a čo chcú robiť. Ono to napokon nie je tak že pred pandémiou pred bránou DPB stáli tisíce vodičov v rade.
Nie, neopravil som ťa že postpandemická, to by predsa bolo to isté, opravil som ťa že to s pandémiou nič nemá. Dôvodom je stav trhu práce, nie pandémia.
Ešte som zabudol dodať, že tí saturaci a blagusaci počas pandémie neboli noví vodiči ale naopak zúfalci seniori (v kontexte zručností), ktorí boli ochotní jazdiť za menej a brali DPB ako bezpečný prístav. Pri najbližšej možnej príležitosti (by) zduchli naspäť do komerčnej a medzinárodnej.
Tu by som len vypichol, ze pocas covidu mal DPB (aj ini linkovi dopravcovia)plny stav, alebo aspon blizko k nemu, a na personalnom stali sory blagussakov, saturakov a neviem este koho. Mal unikatnu sancu si tych ludi udrzat, presvedcit niektorich ze mozno tych par stoviek na vyplate menej stoji za to vidiet rodinu kazdy den a spat kazdu noc vo vlastnej posteli. Preco to dopadlo tak, ako obvykle?
Ike