Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
otázka: Poradie č. 7 linky 1 po skončení ranného dielu ostáva odstavené na hlavnej stanici na tej slepej koľaji alebo ide strojne do vozovne a odtiaľ poobede začína svoj diel poobednej služby?
Reply on: 6503 #248337:
smer Ukrajina z Zurichu, Tram 2000, tam sa ich hromadne zbavujú
Reply on: 6503 #248333:
Co to, co to na Vychodnom??
Reply on: Ma178rek #248335:
Asi preto, ze tento usek robia Cesi.
Reply on: TeBeCe #248329:
Tak toto je naozaj parádne tempo 😉

Neveril som že do 15.12 sa to stihne ale oni dokonca obe koľaje spravia skôr 🙂
Po fiasku s KV radialou si TSS zjavne napravi reputáciu... Aj keď ide iba o prostú rekonštrukciu
Reply on: 810zssk #248332:
Hádam je to už skušobná prevádzka aj toho odbavovania. Ale vyzerá to tak, že sa čaká na nové strojčeky na železničné stanice, ale už aj tie pôjdu von, ak už nechodia.
Co to, co to na Vychodnom??
Reply on: Joyki #248331:
"Systém následne automaticky vyhodnotí platnosť zakúpeného lístka. Na obrazovke vodiča a čítačke sa zobrazí informácia, či je lístok platný a tiež zastávka, po ktorú je možné so zakúpeným lístkom cestovať."
S napätím očakávam či v ďalšej 5-ročnici napadne BIDku takto riešiť aj lístky na karte, alebo budú vodiči naďalej (v rozpore so štandardami) ďatľovať cieľovú zastávku do pokladne.
Koniec brania mobilov z rúk https://www.idsbk.sk/oznamy/16gde001gw51d/
Ale kedy bude check in/out...
Reply on: 3pa3ck3 #248323:
Na úzkej časti pred historickým jadrom nie, ale ďalej od Mosta SNP až po Lafko by sa v pohode dala spraviť oddelená cyklotrasa už aj dnes. Ku kamennému zábradliu dáš chodcov, pásom obruby/lavičiek/kvetináčov oddelíš cyklistov a od cesty budú chránení zeleňou. Dnešná konina, že dáme cyklopruh do stredu aby sme nemuseli presunúť lavičky, je ukážkovým príkladom ako to nerobiť.
Reply on: Ma178rek #248328:
Od vcera uz po novej.
Čo sa týka rekonštrukcie Vajnorskej
Ešte stále sa jazdí po starej koľaji alebo už sa ide po novej koľaji????
Reply on: zakaznik #248326:
no ty tiež nebudeš najbystrejší, že? 🙂
Reply on: andy27 #248322:
Podľa mňa je ešte jedno vysvetlenie. Pozbierali do "Teamu" kadejakých menej rozumovo vybavených aktivistov a teraz magistrát funguje pre nich ako chránená dielňa.

Žiaľ nie všetky ich nápady sa podarí zastrčiť do šuflíka a na škodu všetkých sa niektoré dostanú aj do realizácie.
Reply on: andy27 #248322:
Môj názor je, že ani jedno z tvojich vysvetlení nemá blízko realite. A to sa považujem za človeka, ktorý má blízko magistrátu a aj Cyklokoalícii.
Reply on: andy27 #248322:
A ja sa domnievam, že všetky tri domnelé vysvetlenia sú hlúposť.
Reply on: andy27 #248322:
Stále nerozumiem, prečo je bod 3 najhlupším vysvetlením. Chodci a cyklisti potrebujú separované trasy a keďže sa na úzkej promenáde nedajú vytvoriť dva oddelené koridory (pričom peší potrebuje aj lavičky a ďalší mobiliár), tak museli cyklistov presunúť na cestu. Žiadnu konšpiráciu (na rozdiel od možností 1 a 2) tam nevidím.
Reply on: Ike #248320:
Na ten nezmysel na Vajanské nábreží som počul tri vysvetlenia:
1. Z Magistrátu od človeka blízkeho Vallovi: "Chceli sme otestovať, čo všetko nám prejde bez masových protestov verejnosti"
2. Od developerov: Išlo o zastierací manéver, aby sa verejná debata točila okolo cyklopruhov a nie okolo projektu Lido či navrhovaných zmien v zóne Mlynské Nivy
3. A potom je tu tretie vysvetlenie, že ide o súčasť plánu ako dostať cyklistov z Dunajského nábrežia na cestu, nech pekne jazdia vedľa áut, spolu s autobusmi a hlavne hore do kopca.

Môj osobný názor je, že platí samozrejme najhlúpejšie a najjednoduchšie tretie.
Reply on: Ike #248320:
"a nezabudlo sa na normy"

Týmto si mal začať a tým by to celé skončilo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.