Reply on: toms #248272:
Ja by som skúsil Rýchle zásahy magistrátu, lebo aj keď oni zrejme električkové koľajnice nemajú na starosti, tak ak by to oni posunuli kompetentným, tak možno by sa to potom neignorovallo... https://bratislava.sk/rychle-zasahy
Peon
(Aj) na MHD negatívne vplýva i ten nový luxusný cyklochodník na nábreží na úkor cesty v oboch smeroch, hmm, na to boli financie...
Snažím sa pochopiť potrebnosť a logiku vytvorenia tej "oddychovej zóny" práve na zabratej časti cesty na Vazovovej ul, ale nedokážem to.
A to neďaleko Bratislavského hradu kde tiež bola kolíkmi zabratá časť cesty či parkoviska na nič, to tiež má na svedomí Vallo magistrát alebo tam MČ Staré Mesto?
Aj keď som hodnotovo ľavicový liberál, ak by PS malo robiť podobné "pokusy" pri spravovaní štátu, tak to radšej ďakujem neprosím..
Ešte k parkovacej politike kto sa vyzná? Nie je mi jasné, Dúbravku v roku 2024 predsa len budú spúšťať postupne? To je taký problém to postupne namaľovať v celej Dúbravke a neskôr naraz spustiť celú Dúbravku?
Mne sa diskriminačné zdá byť aj to, že niektorí Bratislavčania už viacero mesiacov musia platiť PAAS a ďalší nie. Rovní a rovnejší?
To sa vážne nedajú aspoň menšie mestské časti potom spustiť naraz nech to nespôsobí dopravné komplikácie pri snahe niektorých motoristov parkovať bezplatne čo najbližšie k platenej zóne v rámci rovnakej MČ?