Jo.. uz som to tiez tak vyrozumel, dik. Ono vo finale tie rychle zasahy aj tak idu cez odkazprestarostu, cize to je cca jedno, sak uvidime, snad sa to nejak podari opravit.
Poopravím. Nocovať budú naozaj iba na Komisárkach: po rannej špičke na vonkajšiu koľaj zatiahne 7 ks K2(S) (z linky 7)a na prostrednú 4 ks 30T z linky 3. Tie pôjdú do výpravy až ďaľší deň. U ŽST Vinohrady sa po rannej špičke odstaví na každú koľaj po 5 ks K2(S) z linky 7 (teda spolu 10ks). 7/1 až 7/5 z vnútornej koľaje idú poobede do premávky a večer končia v JD a tie z vonkajšej koľaje večer prevezú striedači z linky 3 do JD. 9/19 až 9/23 ostanú po rannej špičke v obratisku Ružinov a večer ich prevezú striedači z linky 9 do JD. 4/26 až 4/28 sa po rannej špičke odstavia na vnútornú koľaj na NM čo bude s nimi večer netuším (či tam aj ostanú na noc?). 1/6 a 1/7 budú v medzidieli odstavené na hl.stanici.
Ja by som skúsil Rýchle zásahy magistrátu, lebo aj keď oni zrejme električkové koľajnice nemajú na starosti, tak ak by to oni posunuli kompetentným, tak možno by sa to potom neignorovallo... https://bratislava.sk/rychle-zasahy
Poradte mi prosim - na Kriznej smerom na Trnavske myto cca 10m pred zastavkou je "prepadnuty" zvar kolajnice (lava kolajnica) a kazde koleso, ktore tadial prejde tak robi dost hluk. Povodne tam bola prasknuta kolajnica zaciatkom 2020, ktoru opravili, avsak ten zvar sa "prepadol"... (v mieste zvaru je to o 4-5mm nizsie ako kolajnica pred/po)
Snazil som sa pisat na dpb.sk vnutorna kontrola, ale komplet bez odpovede. Tym, ze tadialto chodia elektricky z/do vozovne tak elektricky robia hluk, vdaka tomuto zvaru, do velmi neskorej noci a od velmi skoreho rana.. Akoze ten hluk je taky, ze je to pocut na Blumentalsku / Bernolakovu v noci cez zavrete okna.
Kam sa obratit nech to niekto pride opravit? vdaka za radu.
Zbytočne som tiež dúfal, že aspoň prehodnotia čas premávky / ukončenia popoludňajšej špičky linky 23 v úseku "Lamač - Dúbravka" zo 16 h na neskorší čas...
(Aj) na MHD negatívne vplýva i ten nový luxusný cyklochodník na nábreží na úkor cesty v oboch smeroch, hmm, na to boli financie...
Snažím sa pochopiť potrebnosť a logiku vytvorenia tej "oddychovej zóny" práve na zabratej časti cesty na Vazovovej ul, ale nedokážem to.
A to neďaleko Bratislavského hradu kde tiež bola kolíkmi zabratá časť cesty či parkoviska na nič, to tiež má na svedomí Vallo magistrát alebo tam MČ Staré Mesto?
Aj keď som hodnotovo ľavicový liberál, ak by PS malo robiť podobné "pokusy" pri spravovaní štátu, tak to radšej ďakujem neprosím..
Ešte k parkovacej politike kto sa vyzná? Nie je mi jasné, Dúbravku v roku 2024 predsa len budú spúšťať postupne? To je taký problém to postupne namaľovať v celej Dúbravke a neskôr naraz spustiť celú Dúbravku?
Mne sa diskriminačné zdá byť aj to, že niektorí Bratislavčania už viacero mesiacov musia platiť PAAS a ďalší nie. Rovní a rovnejší?
To sa vážne nedajú aspoň menšie mestské časti potom spustiť naraz nech to nespôsobí dopravné komplikácie pri snahe niektorých motoristov parkovať bezplatne čo najbližšie k platenej zóne v rámci rovnakej MČ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider