Nasadenie 27TrA na nočáky by možno mohlo byť prekvapením, aj keď asi len v pôvodnej trase. Prekvapenie asi bude nejako súvisieť s nočákmi, keďže Hodžovho nám. je ich hlavná konečná a o 20:11 (minútu po prekvapení) odchádza 44/51 smerom na Búdkovú. Možno príde na Hodžovo nám. 15TrM a odíde 27TrA.
Tých problémov by sa dalo nájsť viacero. Zavesili 15 na priecestie pri Riviére a tým pádom sa nestíhajú svetlá, obzvlášť ak je na zastávke plný balík. Takisto nebola zapracovaná rýchlosť 20 okolo zastávky Vydrica do jazdných dôb, takže sa nestíhajú ďalšie svetlá a meškanie narastá. Okrem toho bola zrušená trojminútovka z Mosta SNP na Šafárikovo námestie a tá jedna minúta bola presunutá na úsek z Krížnej na Trnavské mýto. K tomu ešte treba riešiť rôzne stojace a pretŕčajúce autá pri cyklopruhoch na Vajanského nábreží, či zablokovanú križovatku na Šafárikovom námestí a v meste sa začnú zbiehať vozy a ďalej sa zdržiavať, najmä ak sa 3 dostane pred 4 a tým pádom musí vypustiť celý cyklus pri Metropolke.
ja hovorim o dojme z toho, ako "navazne" su casovane signaly volno v priamom smere (aspon tam kde sa pohybujem ja)
a to je tak ze to nie je ani v prospech mhd a ani v prospech iad, nuz a co ta potom napadne ze v prospech koho to moze byt ?
(jasne ze to je len take kopnutie si, kedze obvzlast pri hustej sieti svetelne riadenych krizovatiek je pre jej vacsinu smerov v podstate nemozne robit "zelenu vlnu" pretoze sa hned objavia kolizie s druhou "zelenou vlnou" uplne staci ze z protismeru, to sa nemusime bavit ani o tych kolmych/inych vetvach v krizovatkach)
Tak tu je chyba na začiatku. Už na Kútikoch meškala 2 min.
Samozrejme, že naberala ďalšie dlhším pobytom na zastávkach.
To je však problém celej siete. Ak je vodič šuchtavý alebo mal inú príčinu na meškanie. Z Rače idú bežne ráno spolu L3,7 od Vinohradov, kde to brzdí semafor.
Kto sa nechce tlačiť počká na tú druhú v poradí..
Zastávka na Nám. Ľ.Štúra chýba.
Necestujú všetci z Karlovky. Aj v centre je dopyt na električku.
Tam je niekde preferencia pre cyklistov? Zatiaľ som si ju nevšimol. A miesto na prechádzanie (raz, keď tam premaľujú priechody pre chodcov a cyklistov na to, čo tam má byť podľa platných predpisov) na západnom okraji električkových nástupíšť má spoločné signály pre chodcov aj cyklistov
Inak ráno 7-9h každá jedna 4ka čo sa pohne na križovatke na výjazde na most SNP z KV už musí brzdiť a zastaviť na ďaľšom - kde 31 a 39 odbáčajú doľava. A po obslúžení zastávky pod mostom im za zastávkou zrovna zasa padne signál "stop". Akože jasné, potom musí každá jedna 4ka meškať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon