Reply on: 810zssk #248199:
Výborne napísané a zhrnuté. Vnímam to úplne rovnako.Podpora MHD v BA výlučne v slovnej rovine, ale skutky sú presný opak. Tento rok tri výrazné redukcie, ktoré obmedzili celkové najazdené vozokilometre, aj keď pri tom druhom letnom obmedzení to nechcú priznať, tam to nazývajú optimalizáciou. A hlavne toto pravidelné nenápadné odstraňovanie spojov, tu jeden pred špičkou, tam jeden po špičke, tam nejaký ukončíme v polke trasy do vozovne, ma vyslovene vytáča. Vždy a zakaždým len zmeny k horšiemu. A do toho marketing DPB si ide svoje a natáča videá na Tiktok o zrekonštruovaní zastávky na Ursínyho.
.

Mhr1
Rovnaká situácia je na Záhradníckej v oboch smeroch pred križovatkami s Jégého i s Miletičovou. Vodiči z centra často na poslednú chvíľu zistia, že ľavý pruh nepokračuje na Štrkovec, ale do Jégého a na poslednú chvíľu sa preraďujú. Čo tu už bolo nehôd! Rovnako v smere do centra, keď až tesne pred Miletičovou zistia, že ľavý pruh musí odbočiť doľava. Aj tu vznikajú kolízne situácie. V tejto situácii by pomohli DZ vždy už pred prvou križovatkou, ktoré by ukazovali, aké bude radenie za križovatkou. Veľmi sa čudujem, že KDI "v rámci plynulosti a bezpečnosti premávky" na to už dávno neprišiel. Pritom niekde to je - napr. pred križovatkou Jarošovej s Kukučínovou a potom Račianskou, ešte pred Kukučínovou viem, kam sa mám zaradiť, lebo je tu znázornená aj situácia za Kukučínovou, teda pred Račianskou.