Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pe67 #248152:
Napríklad aj ja som bol zástancom tejto zastávky ...
Ale tak chápem že trať na nábreží je v dezolatnom stave a pripomina jazdu loďou...
Akoze niektoré križovatky musia mať pevny cyklus.... Ale tak mohlo by to byť tak že by sa električka tiež prihlasovania že by to podržalo o pár sekúnd cyklus... Vyriešilo by sa toho veľa 🙂 hold stále sa nájdu výhovorky miesto riešení
Reply on: Ma178rek #248145:
Keby len po večeroch.. Včera som išiel na 4ku o 7:25h zo Segnerovej smer do mesta. Podľa tabule už na Kútikoch mala 2 min.meškanie. Potom sme stáli necelé 2 min.pred Riviérou na signál voľno. Keď sme vošli do zast.Riviéra tak tam bola hlava na hlave a samozrejme že sme nestihli signál za zastávkou, takže ďaľšie 2 min. Za nami už stála 9ka a pred križovatkou už ďalšia 4ka. Na ďaľších zastávkach sa do voza tlačili študenti (akože nevadí že za nami už boli ďalšie dve súpravy), oni sa musia tlačiť do prvého čo príde, takže sa nevedeli zavrieť dvere a my sme boli telo na telo. Medzi tunelom a mostom SNP samozrejme signál stop a keď sme sa pohli tak na ďalšom semafóóre samozrejme padol stop (pri výjazde na rampu na Staromestskú). Pod mostom sme boli 7:41 (meškanie 6min). Čo som videl (už vonku) tak samozrejme hneď za zastávkou musela brzdiť, lebo mala "stop". Takže 70ku o 7:40 som nestihol a to som mal 5 min.čas na prestup. Nič to, o 7:45 mala ísť 50ka, tá ale došla až o 7:50h. Medzičasom dorazili z Dúbravky ďalšie tri súpravy, takže na autobusovej zastávke to vyzeralo ako na verejnom zhromaždení.

A to tu ešte niekto navrhoval zastávku 4ky na nám.Ľ.Štúra. Len to nie!! Jednak by pri výjazde musel byť semafór - aby sa nezrazili s linkou 1 a v realite by to určite vychádzalo tak - že by sa zavreli dvere a v tom by padol signál stoj (je tam pevný cyklus).

Ešteže na časti križovatiek z Dúbravky do centra má električka preferenciu, lebo inak by to trvalo minimálne hodinu. Tí čo nastavujú jednotlivé fázy pri pevných cykloch aj rozmýšľajú?, či dôležité sú autá a MHD nech sa ide bodnúť?
Reply on: birch #248149:
Tá križovatka by mala mať preferenciu ráno vypnutú pokiaľ to nevedia normálne nastaviť.
Teraz vždy ide nastavený signál na pozadí pri zopnutej preferencii a bočné smery po jej vypnutí čakajú ako píšeš.. Aj Mýtna zbytočne plná od Račianskeho mýta.
Električky #7925 a #7926 už bez reklamy.
Viete niekto, či zmena preferencie pred NBS je trvalá, alebo je tam nejaká porucha? Električky preferenciu majú, ale autobusy smerom od Blumentálu nie. Je to tak už vyše dva týždne a trojminútové čakanie na zelenú v L94 v rannej špičke nie je výnimkou 😕
Reply on: Urbanway 2423 #248146:
No ja viem že to je tesnejšie, ale bohužiaľ sú rozbité prestupuje vazby 😞 fajn stane sa raz za čas ale naozaj keď každý 3 spoj ktorým idem stihnem prestup je to nafigu 😞
Reply on: Ma178rek #248145:
A ked sprevadzkuju zastavku Vydrica tak uz nestihnes/ nestihneme vobec.
Reply on: Ma178rek #248145:
Pri ŽST NM je väčšinou vyrovnávací čas iba 4-8 minút, čo niekedy nestačí, a preto sú potom električky zmeškané aj v opačnom smere.
Odkedy sa robí trať na Vajnorskej tak 4ky meškajú dosť hlavne po večeroch
Je jedno či stará súprava či škodovka ale nestíha sa pravidelne prestup na Riviére... 😞
27tr 6726 na linke 47🙂
Ďakujem autorom fotiek a adminom za dnešný zaujímavý a komplexný fotoupdate z rekonštrukcie trate na Zlaté piesky 🙂
Reply on: 810zssk #248140:
Ráno by sa to dalo urobiť tak, aby vozidlá z 25, 26 a 92 išli na 20, 21 a 29, ale ušetrilo by sa tým vôbec niečo? Ďalšia vec je, či by je vôbec treba, aby 6 vozidiel zaradilo na 20/21/29, keď o hodinu by sa z nich zase 6 vozidiel stiahlo.
Reply on: 810zssk #248138:
Asi len chceli dodržať "pravidlo," že na 25 prejazdujú autobusy z 29. 🙂
Tá služba 29/51 vyzerá, akoby im nevychádzal žiaden normálny prejazd z 21/29 na 25, keďže 21 jazdí na konečnú Pri Sandbergu len v špičke a 29 má 30-minútový interval už od 19:00 a vložené spoje robia vozidlá jazdiace až do večera, takže okrem 29/3 sa už asi v blízkosti nenašlo iné vozidlo, ktoré by tú 25 odjazdilo...
Reply on: whedro #248139:
Otázka asi znie že prečo ten "zberač" do VW nerobí vozidlo ktoré sa po tom hneď točí na nejaký odchod, keďže medzi 5:00 a 6:00 tam už je interval slušný.

Odpoveďou predpokladám bude buď nutnosť vyjazdiť potom celú rannú špičku bez pauzy, prípadne ten kĺbový voz ktorý chcu aj na návoz, aj na odvoz a inak by to nevyšlo.
Reply on: Adam3 #248134:
Kedze sa jedna o VW ... predpokladam, ze normalne by zacinala 20/6 neskor, ale najpravdepodobnejsie je, ze je to zberac ludi do VW (aby stihli sichtu o siestej) .. potom caka na svoj odchod podla poradia.

Napr. 92 ... caka pri VW, prave kvoli tomu. ... pred zaciatkom zmeny doveze zamestnancov a potom caka na tych, ktorym zmena skoncila a zase ich odvezie.
Reply on: Andrej #248136:
Na 29/51 je najkrajšie že nerobí ani jednu jazdu na 29 😁
Reply on: Andrej #248136:
Je to asi najjednoduchšie riešenie pre účelové linky, ktoré sa uplatňuje nielen v BA, ale napr. aj v Brne, či KE (u električiek R). Napr. Z VW2 jazdí len 21 a 23, takže by si mohol maximálne nejaký 1-2 autobusy poslať na 21 a to je všetko. Z VW1 jazdí zase len 21 a 23, takže autobusy odtiaľ by mohli ísť maximálne na 20/29. Ďalšia vec je, že tie služby častokrát začínajú skoro na to, že sú delené (cca o 12:30), takže už o cca 16:30 by museli mať prestávku, a preto je lepšie, keď odchádzajú od VW s čistým štítom (t.j. môžu v pohode jazdiť do cca 18:15 s krátkymi prestávkami) V konečnom dôsledku by si na vodičoch nič neušetril, len by si im skrátil prestávky, vďaka čomu by možno potom nevychádzali služby. Možno ráno by sa to dalo nejako sprejazdovať, len by sa zase mohlo potom stať, že 21 uviazne v zápche a kvôli tomu bude meškať linka z VW.
Reply on: Urbanway 2423 #248135:
A aký je dôvod, že vodiči na Volkswagenových linkách majú hodinovú pauzu, zatiaľ čo vodičom na iných linkách musí stačiť 20-30 minút?

Mimochodom, tá 29/51 vyzerá ako nenormálne luxusný kšeft. Taký by som robil aj ja 😁
Reply on: Adam3 #248134:
Vyzerá to tak, že to bude kvôli VW, keďže 20/6 je navyše aj kĺbové poradie. Aj na 25, 26 a 92 máš skoro hodinovú prestávku pri VW hneď po začatí služby (pozri si napr. 29/51, ktorá pomaly viac stojí ako jazdí).
Nevie niekto aky je dovod za tak skorym vyjazdom 20/6 a naslednou takmer hodinovou pauzou pred prvym riadnym kolom? Navyse je ten vyjazd zdvojeny.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.