Šancová nemá šancu na toto usporiadanie. Neexistuje k nej alternatíva a to Severná tangenta. A keďže súčasné vedenie robí mŕtveho chrobáka a ignoruje čo i len snahu pracovať na príprave projektu, tak vlastne samé mesto atakuje možnosť prekresliť Šancovú. Lebo toto im nikto nikdy neschváli pokiaľ nebude možné presunúť trasovanie ciest II/572 a II/502 do Severnej tangenty.
Tak mi prosim povedz kolko hlavnych vychodo-zapadnych spojeni mame v Bratislave - lebo 2 chcu uplne zabit bez nahrady. Alebo mam snad potom jazdit cez centrum mesta? Mytnu, Kriznu, Zahradnicku?
Vďaka za upozornenie, nepozrel som sa poriadne na orientáciu cyklistov. Stále je ale na debatu, či si očakávaná intenzita cyklistickej dopravy vyžaduje štyri pruhy alebo radšej urobiť obojsmerný dvojpruhový pás iba na jednej strane (aj v tom prípade bude možné predbiehanie a čelných zrážok sa asi nemusíme veľmi obávať)
Samozrejme že sa to porovnávať dá, Apollo už v čase zavretia Starého mostu stalo. Pointa je že doprava na nábreží je dnes indukovaná práve nezmyselne vysokým množstvom pruhov. Keď tam nebudú, intenzita dopravy klesne. Rovnako ako v príkladoch ktoré som uviedol nižšie.
To sa vôbec nedá porovnávať.. Starý most nahradilo Apollo, ktoré je plné v špičkách už teraz. Radlinského sú kolóny aj cez prázdniny od Blumentálu. Veď uvidíš ..
Výborne! Plne schvaľujem redukciu počtu jazdných pruhov v uvedenom úseku. Dúfam, že trať bude zároveň slúžiť ako BUS pruh a bude mať vhodné miesta pre prajzd autobusov medzi traťou a jazdnými pruhmi.
Zároveň sa tým otvára možnosť viesť dvojkoľajnú trať v úseku Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. vrátane jej napojenia na Pribinovu. Dávno som si to kreslil v počítači, krásne to vychádza, len tam budú musieť byť o niečo užšie cyklopruhy aby sa zmestil zastávkový ostrovček za križovatku (nie luxusné 3 metre, ale iba 1,5 metra). Zastávka smer Petržalka sa môže presunúť na nájazdovú rampu do pravotočivej zákruty, aby všetky električky idúce z rôznych smerov stáli pri tej istej hrane. V smere na Pribinovu sa môže tiež zriadiť električková zastávka v pravotočivom oblúku. Kreslil som si presne aj takýto variant s redukciou počtu jazdných pruhov pár rokov dozadu, zmestí sa to tam, vrátane odbočky z mosta na Pribinovu popred Umelku (nie zozadu). Smerové oblúky sa tam bezproblémovo zmestia.
Klepeto