Ďakujem všetkým za plodnú diskusiu, ja by som sa však vrátil k pôvodnej otázke.
Mohol by admin zdôvodniť, prečo pod článkom o maratónskych výlukách nie je otvorená diskusia ? Vopred veľmi ďakujem za jeho ústretovosť.
Miesto krkolomných úvah o triangloch a kaliforňanoch...
Je reálne na bratislavských maratónoch taká účasť podobne výkonných ľudí, že pre trasu behu je potrebné uzavrieť štyri prúdy komunikácie? Nestačilo by eliny pozdržať 5-10 minút, kým prebehne hlavná grupa, a zvyšných nechať bežať v jednom pruhu popri zachovanej električkovej doprave?
Ak ubehla dostatocne dlha doba od rekonstrukcie Sturovej z EU fondov, vazne by mali zvazit vybudovat aspon jeden prepoj z kolaje centrum na kolaj Petrzalka aby mohli obsluzit Safko a ist spat po druhej kolaji. Ocividne je to nutne. Alebo tam aspon mohli dat docasneho kalifornana (aj ked na 5 hodin to je asi malo).
P. S. V KE sa nedávno oddelil polmaratón od maratónu, vďaka čomu síce máme 2 väčšie obmedzenia dopravy v meste ročne (namiesto jedného), ale ich časové trvanie v rámci dňa i rozsah obmedzení pre obe akcie sa vďaka tomu o trošku zmenšil (pri polmaratóne je to citeľnejšie).
Otázka je, či by bola aj po ďalšej hodine, dvoch, troch, štyroch, piatich,... Ak by bola slušná, nevidím dôvod ju rušiť - po niekoľkých praktických skúsenostiach sa však dá už vopred predpokladať odpoveď.
Nesud ma podla nejakeho komentara na tomto portali, ti co ma poznaju vedia, ze ked sa nieco riesi a deje, som za tym ja, lebo som posledny co necha veci tak. Ja hovorim len o tejto diskusii, ze tieto vselijake sotodohady a sotonapady su zbytocne vynalozena energia, ktora sa da vyuzit zmysluplnejsie.
Ale v budúcnosti by sa s tým malo počítať, lebo jednokoľajne sa Petržalka až dozadu obslúžiť nedá. A NAD bude tiež komplikovaná, keďže nie všade idú cesty pozdĺž električky.
Asi tak. Treba kritizovat, treba poukazovat na chyby, treba vyvodit zodpovednost (napriklad volbami). Lebo ak sa to robit nebude, cisar bude nahy a naduty mysliac si, ze je neomylny aj ked robi rovnake chyby ako ostatni.
Lenze to nie je raz rocne, to je dalsich XY akcii pocas roka. Ci taka Vieden (co tu niektori vyzdvihuju ako etalon kvality) mala maraton, ktory by ochromil viac ako polovicu centra?
Škoda, neviem, prečo sa na možnosť otočenia na trojuholníku zabúda. Mohli jazdiť častejšie. V Prahe sa pri nedávnej havárii potrubia otáčali električky na triangli na Zvonařke i s cestujúcimi. A pár mesiacov dozadu v noci tiež pri nejakej havárii odbočovali doľava na Tylovom nám., kde oblúk doľava neexistuje tak, že cúvali priamo uprostred križovatky. Kde je vôľa, tam je cesta, treba len chcieť!
Ma178rek