Reply on: N/A #244357:
Dôvod môže byť iba jeden. Žeby už niekoho konečne napadlo (keďže cena energií pôjde hore) že je výhodnejšie vypravovať vozidlá s modernou TVprogress výzbrojou s rekuperáciou ako T6 s TV3 nemodernou výzbrojou bez rekuperácie. Dobre toto vedeli určite v Prahe, keďže sa zbavili T6 na úkor T3 s TVprogress.Mimochodom JD ich môže vypraviť iba na 1/9, 4/25, 4/27, 4/29, 9/19, 9/21, 9/23 a ZV/ZlPi (čo je max.8 ks, z toho 7 iba ranná špička).
Ono by mohli kľudne ostať aj na JD, ale potom by bolo dobré keby aspoň cez prac. dni 4 párne poradia linky 4 dali z Krasňan do JD (ako garantované vysokopodlažné poradia-čo všetky párne poradia linky 4 aj 9 SÚ). A vodičov rozdelili podľa potreby (resp.nových dali do tej vozovne do ktorej treba). Ale toto žiaľ pánov z Oil street doteraz nenapadlo.
810zssk
Aj keď stále sú tam niektoré tarifné paradoxy, bolo by to rozhodne výrazne lepšie ako dnes. Jediné zhoršenie vidím pre cestujúcich od Zlatých Klasov - tam je už dnes problém že treba rôzne kombinácie zón podľa toho či človek ide 730 alebo 740 jazdiacimi v preklade (hoci dnes je počet zón rovnaký), takže sa PCL kupuje ťažko. Po novom bude trasa cez Štvrtok na Ostrove robiť zónu navyše, čo ale pri zvýšenej cene zóny bude ešte väčší problém ako dnes.
Zároveň ma zaujala ta spojnica z Mostu pri Bratislave do Lužnej. Tam dnes niečo jazdí, alebo je to plánovaná nová linka?