Reply on: Andrej #243307:
Dovolím si svoj názor:Vodič je školený profesionál, ktorý má vedieť maniere cestujúcich zvládať. Chápem, že v niektorých situáciách je ťažké zostať nerozrušený, no nezdvorilé alebo dokonca vulgárne správanie je totálne neakceptovateľné.
Zároveň ako človek, ktorý roky a takmer každodenne s cestujúcimi komunikuje, so zármutkom pozorujem, že kultúra komunikácie zo strany cestujúcich vo všeobecnosti viditeľne upadá.
Pri komunikácii so zákazníkom sa snažím byť vždy ústretový a priateľský. Americký princíp "zákazník má vždy pravdu, a to aj keď ju očividne nemá" však neuznávam. Ak ju nemá, slušne mu vysvetlím, že pravdu nemá a aké je moje stanovisko. A otvorene priznávam, že ak je vyjadrovanie cestujúceho vyslovene hrubé (vulgarizmy, urážky), komunikáciu jednostranne ukončujem. Som plne stotožnený s tým, že v práci som na to, aby som svojím zákazníkom slúžil, ale to nedáva nikomu právo, aby so mnou jednal vulgárne.
ratataj