To zhasnutie prednej časti interiéru je podľa mňa dobrým kompromisom, keďže je v autobuse aj osvetlená, aj tmavá časť, nehovoriac o tom, že pre vodiča je lepšie, keď má vpredu tmu a zase vzadu je kvôli bezpečnosti lepšie, ak tam je viac svetla.
Prečo sa vlastne začali montovať do autobusov také silné svetlá, veď aj LED-ky môžu mať slabšie/teplé svetlo, aby to nebol taký šok pre oči, keď človek nastúpi z tmavej ulice do vysvieteného autobusu.
Vodič by mal byť schopný situáciu deeskalovať nie ju ešte viac vyhrocovať.
Bez ohladu na to ako sa ku vodičom správajú cestujúci dobrý profesionálny vodič by na toto mal vždy myslieť a podla toho konať (aj keď pripúšťam, že to niekedy môže byť náročné).
Dúfam, že tu nikto z vás kto tu podobné správenie obhajujete nieje vodič hromadnej dopravy. Ale ak náhodou áno tak takéto správanie z vašej strany nikdy nieje v poriadku. Aj keby vám cestujúci vynadal do buz***ov a ko***ov ničomu nepomôže ak mu to opätujete a už vôbec keď sami od seba sa vy vyvŕšite na nejakom cestujúcom.
Vodič má možnosť cestujúcich vylúčiť z prepravy – tých čo ohrozujú bezpečnosť premávky, svoju vlastnú alebo ostatných cestujúcich; tých čo aj po upozornení nedodržiavajú ustanovenia prepravného poriadku; a tých čo obťažujú iných cestujúcich alebo oprávnenú osobu dopravcu (tam spadá aj vodič). V prípade ak cestujúci porušujú prepravný poriadok slušne ich na to upozornite, ak bola naplnená niektorá z týchto podmienok využite ju a vylúčte cestujúceho z prepravy (tých možností kedy možno cestujúcich vylúčiť z prepravy je tam kúsok viac).
Ale to by vyžadovalo zrejme mať aspoň všeobecný prehlad o tom čo sa píše v prepravnom poriadku a o vlastných povinnostiach.
A samozrejme ak dopravný podnik nebude niečo riešiť vôbec, lebo šak to sa nedá dokázať tak si to určite vodiči, ktorím robí problémy správať sa profesionálne budú plne uvedomovať a podľa toho sa správať.
Veď tá tvoja argumentácia, že cestujúci sú na našich chuďákov vodičov zlí tak nech si sú aj oni na cestujúcich je úplne šialená a je to cesta do pekla.
Ja si neviem veľmi predstaviť, ako by jedna, alebo druhá strana dokázala nevhodné správanie tej druhej, keďže kamery nezaznamenávajú zvuk, a preto by to bolo bez toho dosť ťažko dokázateľné.
WTF? To co to tu pises? Takze podla teba zakaznik ma pravo sa spravat ako hovado voci vodicovi/firme lebo vodic/firma potrebuju zakaznikov aby mali pracu? Na mna nechod s takymito nezmyslami.
Samozrejme, ak existuje dokaz ze vodic sa spraval hlupo voci zakaznikovi, tak nech sa to riesi, ale takyto postup ako si ty tu teraz napisal je uplne chory, a uplne bezny jav v severnej Amerike.
Nikdy sa nedá vyhovieť každému keď boli fólie tak sa pindalo že prečo sú tam že sa to má vypnúť a teraz keď sa to vypína tak tam znova majú byť fólie? To je to isté ako s klimatizáciou každému to inak vyhovuje. Poznám aj ľudí ktorým nevyhovuje osvetlenie v nových vozidlách všeobecne vraj je zbytočne silné a modré...vraj najlepšie osvetelnie bolo v BN alebo Karosách kde to tak silno nesvietilo.
Problem s riesenim "blbych reci" je ze vo vacsine pripadov sa neda dokazat kto co povedal a ako. Ak sa tu budeme stazovat na asocialnych vodicov tak treba uznat aj druhu stranu problemu, ze existuje minimalne taky isty pocet, ak nie vac, asocialnych zakaznikov ktori si myslia ze maju pravo na vsetko.
Preventivne vynadat vodicovi bez dokazov lebo niekto tvrdil ze ten vodic im nieco povedal sa robi skor v Amerike.
všetko je furt zlé substrát je povinná nepríjemnosť (česť výnimkám). a to ešte môžu byť radi že nemusia riadiť vozidlo v košeli a kravate (v prípade mužov)
Niesom si istý ako je to s pokrikovaním či nevhodnou komunikáciou, ale keď sa bude mať chuť vodič porozprávať a niečo ti „vysvetliť“ tak to bude s najväčšou pravdepodobnosťou po tom ako si nesplní nejakú svoju povinnosť alebo niečo poruší čiže je to vzásade asi jedno či budú riešiť aj to alebo iba to pochybenie po ktorom sa mu spustila huba.
V prozákaznícky orientovanej firme by mali riešiť aj len blbé reči/nevhodné vystupovanie zo strany zamestnanca na adresu zákazníkov keďže vrhajú na firmu zlé svetlo, ale od tej je DPB na míle vzdialený.
To im teda krivdíš, veď aha – ktoré vedenie vymyslelo toľko hlásení, há? A toľko atrakcií pre šotoušov!!!
To sú presne tie veci, ktoré ľudí posmelia k využívaniu MHD. Normálne všetci tí čo majú autá hneď po prvej ceste hádžu klúče od auta do kúta a píšu inzerát že predajú auto. Ledaže by nie, že áno.
BTW páni od hlásení: pri dojazdových spojoch končiacich v zastávke Depo Petržalka vám stále hlási v angličtine, že spoj terminates at Petržalka.
Neviem ako vaše mapy, ale podľa mojich je aj taká Vyšehradská v Petržalke, teda všetky spoje idúce z Hlavnej stanice končia v Petržalke či už ide o dojazd alebo nie. Zastávka Petržalka neexistuje, teda správne má anglické hlásenie znieť This vehicle (alebo čo tam je) terminates at DEPO Petržalka. Alternatívne zahlási najprv slovenskú časť oznamu, potom anglickú a konečná bude vyhlásená iba raz (v slovenčine) tak ako pri všetkých ostatných zastávkach.
uprimne, v casoch ked som vyuzival verejnu autobusovu dopravu a cestoval som po zotmeni, tak som si urcite radsej sadol do tej casti kde bola ta tma, kedze to ako jeden z dosledkov ma napriklad to ze je lepsie vidno von....
Sú vôbec vodiči nejako postihovaní, keď na nich niekto pošle sťažnosť za nevhodné správanie k cestujúcim (napr. pokrikovanie a pod.), alebo sa to rieši len ústnym dohovorom, ak vôbec?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Cancer
Bez ohladu na to ako sa ku vodičom správajú cestujúci dobrý profesionálny vodič by na toto mal vždy myslieť a podla toho konať (aj keď pripúšťam, že to niekedy môže byť náročné).
Dúfam, že tu nikto z vás kto tu podobné správenie obhajujete nieje vodič hromadnej dopravy. Ale ak náhodou áno tak takéto správanie z vašej strany nikdy nieje v poriadku. Aj keby vám cestujúci vynadal do buz***ov a ko***ov ničomu nepomôže ak mu to opätujete a už vôbec keď sami od seba sa vy vyvŕšite na nejakom cestujúcom.
Vodič má možnosť cestujúcich vylúčiť z prepravy – tých čo ohrozujú bezpečnosť premávky, svoju vlastnú alebo ostatných cestujúcich; tých čo aj po upozornení nedodržiavajú ustanovenia prepravného poriadku; a tých čo obťažujú iných cestujúcich alebo oprávnenú osobu dopravcu (tam spadá aj vodič). V prípade ak cestujúci porušujú prepravný poriadok slušne ich na to upozornite, ak bola naplnená niektorá z týchto podmienok využite ju a vylúčte cestujúceho z prepravy (tých možností kedy možno cestujúcich vylúčiť z prepravy je tam kúsok viac).
Ale to by vyžadovalo zrejme mať aspoň všeobecný prehlad o tom čo sa píše v prepravnom poriadku a o vlastných povinnostiach.
A samozrejme ak dopravný podnik nebude niečo riešiť vôbec, lebo šak to sa nedá dokázať tak si to určite vodiči, ktorím robí problémy správať sa profesionálne budú plne uvedomovať a podľa toho sa správať.
Veď tá tvoja argumentácia, že cestujúci sú na našich chuďákov vodičov zlí tak nech si sú aj oni na cestujúcich je úplne šialená a je to cesta do pekla.