Reply on: Joyki #243321:
Ešte pred štyridsiatimi rokmi nám na VŠ hovorili:Objektívne príčiny sú:
1. Neschopnosť
2. Nezodpovednosť
3. Lenivosť
4. Korupcia
Tak si vyberte, ktorá z nich je to tentoraz.
P.S. To ani nehovorím o hausnumerách, aké často ukazujú teplomery vonkajšej teploty v rýchlikových vozňoch ZSSK. A dátum som tam videl aj 10 rokov dopredu.

810zssk
Práve od toho má existovať interná kontrola - jednak všoebecný screening toho ako vodiči dodržujú predpisy a jednak osobitné kontroly v prípade sťažností ktoré overia či sa daný problém u vodiča vyskytuje bežne. Napr. je v tej firme dosť expertov ktorí sa za 15 rokov nenaučili ako fungujú zastávky na znamenie, tak ak na niekoho príde sťažnosť, má DPB niekoho poslať do terénu a overiť či ten vodič dodržuje predpis v tejto oblasti. Ak nie, DPB má vlastný dôkaz a nemusí sa spoliehať na niekoho tvrdenia. Ak áno, dá sa sťažnosť posúdiť tým spôsobom že buď je vymyslená, alebo sa vodič raz pomýlil a tomu potom môže zodpovedať aj jej riešenie (upozornenie vodiča na jeho povinnosti a žiadne ďalšie sankcie).