Reply on: Urbanway 2423 #243285:
Niesom si istý ako je to s pokrikovaním či nevhodnou komunikáciou, ale keď sa bude mať chuť vodič porozprávať a niečo ti „vysvetliť“ tak to bude s najväčšou pravdepodobnosťou po tom ako si nesplní nejakú svoju povinnosť alebo niečo poruší čiže je to vzásade asi jedno či budú riešiť aj to alebo iba to pochybenie po ktorom sa mu spustila huba. V prozákaznícky orientovanej firme by mali riešiť aj len blbé reči/nevhodné vystupovanie zo strany zamestnanca na adresu zákazníkov keďže vrhajú na firmu zlé svetlo, ale od tej je DPB na míle vzdialený.
Cancer
To sú presne tie veci, ktoré ľudí posmelia k využívaniu MHD. Normálne všetci tí čo majú autá hneď po prvej ceste hádžu klúče od auta do kúta a píšu inzerát že predajú auto. Ledaže by nie, že áno.
BTW páni od hlásení: pri dojazdových spojoch končiacich v zastávke Depo Petržalka vám stále hlási v angličtine, že spoj terminates at Petržalka.
Neviem ako vaše mapy, ale podľa mojich je aj taká Vyšehradská v Petržalke, teda všetky spoje idúce z Hlavnej stanice končia v Petržalke či už ide o dojazd alebo nie. Zastávka Petržalka neexistuje, teda správne má anglické hlásenie znieť This vehicle (alebo čo tam je) terminates at DEPO Petržalka. Alternatívne zahlási najprv slovenskú časť oznamu, potom anglickú a konečná bude vyhlásená iba raz (v slovenčine) tak ako pri všetkých ostatných zastávkach.